happn Yeni Özelliğini Duyurdu


Henüz test aşamasında olan “CrushTime” özelliği 2017 yazında tüm dünya ile aynı anda kullanıma sunulacak. happn, önümüzdeki haftalarda kullanıma sunacağı yeni özelliğini bugünden duyurdu. Gerçek hayat odaklı lider tanışma uygulaması, kullanıcılarının daha fazla insanla tanışma şansını artıracak yeni bir fırsat sunuyor. happn kullanıcıları, henüz beta aşamasında olan “CrushTime” özelliği sayesinde daha fazla kişiyi keşfedeceği yeni bir sekmeye erişecek.

happn nasıl çalışıyor

Gerçek zamanlı konum belirleme teknolojisi kullanılan happn, kullanıcılarına gün boyu yollarının kesiştiği insanları gösteren bir ana sayfa oluşturuyor. İlginizi çeken biri ile yolunuz kesiştiğinde “Kalp” butonuna tıklayarak profilini gizli olarak beğenebiliyorsunuz. Bu durumda karşı taraf, o da sizi beğenene kadar bilgilendirilmiyor; ilgi karşılıklı olduğunda ise “Crush” gerçekleşmiş oluyor! Böylece uygulama içinde mesajlaşmaya başlayabiliyorsunuz… Eğer beklemek istemezseniz, doğrudan ilginizi belli etmek için “Charm” göndererek konuşmak istediğinizi belirtebilirsiniz. Karşı tarafın kabul edilmesi halinde yine bir “Crush” gerçekleşiyor ve uygulama içinde konuşmaya başlayabiliyorsunuz.

CrushTime nasıl çalışıyor

CrushTime özelliğinin temelinde, kadere bir şans daha verme fikri yatıyor. Özellik sayesinde yakın zamanda yolunuzun kesiştiği dört kişinin profili önünüze geliyor. Bu dört kişi arasında daha önce sizin profilinizi beğenmiş biri bulunuyor. Yapmanız gereken ise hangisi olduğunu tahmin etmek. Bu özellik en beklemediğiniz anda karşınıza çıkacak, tıpkı şans gibi! happn’ın yeni özelliğinin demo videosu için tıklayın. 

CrushTime, 2017 yılında Google ile yapılan beyin fırtınası sonrasında happn ekibi tarafından geliştirilmiştir.

Happn CEO’su ve kurucu ortağı Didier Rappaport: “Şirket olarak felsefemiz, kullanıcılarımızı hayatlarında tesadüfen yollarının kesiştiği insanlarla tanışmaları konusunda cesaretlendirmek ve ‘kendi şansını yaratmak’. Buradan yola çıkarak sistemimize tanımladığımız yapay zeka sayesinde, kullanıcılarımızın deneyimini zenginleştirecek yeni özelliğimizi geliştirdik” dedi.

Yakın zamanda yeni özelliğini kullanıma sunacak olan happn, hızla büyümeye devam ediyor. Geçtiğimiz Nisan ayında Hindistan lansmanını gerçekleştiren Fransız şirket, dünya genelindeki kullanıcı sayısında büyük bir artış yakaladı. Öyle ki happn şu an dünya üzerinde 33 milyon kullanıcıya ulaştı. Bünyesinde geliştirdiği yapay zeka teknolojisi sayesinde happn, kullanıcılarının memnuiyetini artırmayı ve giderek büyümeyi hedefliyor. happn, gelirlerini global ve bölgesel ölçüde çeşitlendirmek için, kendi AdServing platformunu kurdu; böylece Ikea, Coca-Cola ve BMW gibi reklamverenlerin de ilgisini çeken native ve programatik görüntülü reklam envanterini pazarladı.

Emojiyle Tepki Ver

Kızgın Kızgın
0
Kızgın
Hahaha Hahaha
0
Hahaha
Üzgün Üzgün
0
Üzgün
Kreatif Kreatif
1
Kreatif
Beğen Beğen
1
Beğen
Harika Harika
0
Harika
Sevimli Sevimli
0
Sevimli

Yorumlar 0

Giriş Yap

Topluluğumuza katılın!

Toplulukta değil misin?
Üye Ol

Şifremi Unuttum

Geri Dön
Giriş Yap

Üye Ol

Karga Topluluğuna Katılın

Geri Dön
Giriş Yap
Choose A Format
Story
Video