Connect with us

Yayınlanma

Tarih:

200 bini aşkın seçkisiyle Hepsiburada yazarlarla kitap söyleşilerini başlatıyor. Hepsiburada Facebook sayfasından canlı olarak yayınlanacak söyleşilerde ünlü isimler, kitapların yanı sıra edebiyat dünyasındaki ve kitap piyasasındaki son gelişmeleri de değerlendirecek. Söyleşilerin ilki İlber Ortaylı ile başlayacak.

11 Ağustos Cuma günü saat 15.00’da Hürriyet Dijital Yayın Bölümü Müdürü Sevin Turan’ın moderatörlüğünde Facebook hesabından canlı yayınlanacak programda İlber Ortaylı, izleyicilerin ve Sevin Turan’ın sorularını yanıtlayacak.

İlber Ortaylı’nın İmzalı Kitapları Hediye Edilecek

Hepsiburada Facebook sayfasından canlı yayınlanacak söyleşi esnasında izleyicilere sorulacak sorulara doğru yanıt verenler, İlber Ortaylı’nın Kronik Kitap ile yayınlanan imzalı kitaplarını kazanacak. Kazananlar, Hepsiburada Facebook sayfasından ilan edilecek.

Katalogundaki 200 bin ayrı kitap çeşidinden yılda ortalama 2 milyon adet kitabı kitapseverlerle buluşturan Hepsiburada, okuma listeleri de hazırlıyor. Haftalık olarak editörler tarafından oluşturulan listeler, güncel konulara ve döneme göre değişiyor. En yoğun ilgi gösterilen listeler en çok okunan kitap ve yazarların seçkilerinden oluşuyor. Ayrıca kadın ve erkeklerin tercih ettiği en çok okunan 10 kitabın birbirlerinden tamamen farklı olması ise dikkat çekiyor.

En çok edebi türdeki eserlerin satın alındığı kategoriye Anadolu şehirleri yoğun ilgi gösteriyor. En fazla kitabın satıldığı iller sıralamasında İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Kocaeli, Antalya gibi büyük illerin ardından Muğla, Manisa, Tekirdağ, Konya, Eskişehir ve Adana geliyor. 2016 yılına göre satışlarda %100 artış gerçekleşen kategorideki kitapların %90’nından fazlası “süper hızlı” teslimat seçeneğiyle tüm Türkiye’ye ulaştırılıyor.

Hepsiburada Facebook sayfasına https://www.facebook.com/Hepsiburada adresinden ulaşılabilir.

Güncellenme: Canlı Yayın videosu yukarıda olduğu gibi yazıya eklenmiştir.

Dijital Karga bir hayal ürünüdür. Kulağınızdan içeriye ilk girdiğinde beyin hücrelerine ulaşana kadar nasıl bir tarife ulaştıysa Dijital Karga odur. Ne bir eksik ne bir fazla. Dijital Karga’nın nasıl ifade edileceğinden çok ne demek istediği önemlidir.

Etkinlikler

Van Gogh’un Ayçiçekleri Facebook’ta

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

Van Gogh'un Ayçiçekleri Facebook'ta

1888-89 yıllarında Fransa, Arles’de Vincent van Gogh dünyanın en ünlü serilerinden birini, Ayçiçekleri’ni yaratmıştı. Dünyanın farklı yerlerindeki ünlü galerilerde sergilenen beş farklı “Ayçiçekleri” tablosu, sanal bir sergi ile dünyada ilk defa Facebook’ta bir araya geliyor.

Van Gogh’un 3 farklı kıtadaki dünyaca ünlü galerilerde yer alan “Ayçiçekleri” eserleri ilk kez Sunflowers 360 deneyimiyle Facebook’ta bir araya geliyor. Orijinal eserlerin fotoğraflarıyla hazırlanan sanal sergide 5 “Ayçiçekleri” eseri bir arada yer alacak ve insanlar sergiyi Facebook üzerinden 360 video veya Gear VR deneyimiyle gezebilecek. Bunlara ek olarak, gerçekleşecek Facebook Live yayınlarında da müzelerdeki uzmanlar “Ayçiçekleri” hakkında daha fazla bilgi verecek.

Sunflowers 360 için, Ulusal Sanat Galerisi (Londra), Van Gogh Müzesi (Amsterdam), Philadelphia Sanat Müzesi, Neue Pinakothek (Münih) ve Seiji Togo Anıtı Sompo Japonya Nipponkoa Sanat Müzesi (Tokyo) Facebook ile birlikte çalışarak bu eşsiz dijital sergiyi oluşturdu.

Sunflowers 360 sergisi, 14 Ağustos’ta başlıyor

Sergi, VR teknolojisi ve CGI kullanılarak 5 tablo da gerçekten aynı odadaymış hissi verecek şekilde tasarlandı. Ziyaretçiler, Gear VR kullanarak Sunflowers 360 ile etkileşime geçebilecek veya sergiyi Facebook üzerinden 360 video olarak gezebilecek.

Sergiyi VR teknolojisiyle gezenler 360 derecelik ortamda her bir tabloyu görmek için etraflarında dönebilecek ve tabloları rehber eşliğinde inceleyebilecek. Sunflowers 360, 14 Ağustos’ta her müzenin kendi Facebook sayfasında ve Gear VR’da yer alacak.

Van Gogh’un kardeşi Theo’nun torunu ve Van Gogh Müzesi kurulunun danışmanı olan Willem van Gogh, deneyimin anlatıcısı olarak tablolarla ilgili kişisel anılarını paylaşacak. Bu girişimi değerlendiren Willem van Gogh, konuyla ilgili olarak şunları söyledi: “Tıpkı Mona Lisa ve Gece Devriyesi gibi Van Gogh’un Ayçiçekleri de ilgi çekmeye ve ilham vermeye devam eden ve belki sonsuza kadar da edecek olan eserler. Gerçekten de her jenerasyon bu eserlerle yeni ve oldukça kişisel bir bağ kuruyor. Sanal galeri ve canlı yayınlar da dünyanın dört bir yanındaki her yaştan sanatseverin bu başyapıtları deneyimleyebileceği ilginç bir yöntem sunuyor. Bence bu harika!”

5 farklı lokasyondan Facebook Live yayını

14 Ağustos Pazartesi günü, serginin oluşumunda yer alan 5 galeri sırayla Facebook Live üzerinden 15’er dakikalık canlı yayın yaparak “Ayçiçekleri” tablolarını inceleyecek. Facebook Live yayınları, Türkiye saati ile 19.50’de Londra’daki Ulusal Sanat Galerisi ile başlayacak.

Londra’dan yapılacak Facebook Live yayınına ev sahipliği yapacak olan, 1800’ler Öncesi Tablolar Küratörü Christopher Riopelle ise, “Üç yıl önce Londra ve Amsterdam’daki ‘Ayçiçekleri’ bir arada sergilendiğinde özellikle genç ziyaretçilerin bundan büyük heyecan duyduğunu gördük. Bu da bizi hem halkın, hem de eğitmenlerin bu ünlü serinin nasıl oluştuğu, resimlerin Vincent için ne anlam taşıdığı ve bugün bizim için ne anlama geldikleri konusunda merak beslediğine ikna etti” dedi.

Facebook Stratejik İş Ortakları Yöneticisi Glenn Miller da, “Bu ikonik tablolar, dünyanın dört bir yanında tek başlarına deneyimlendi. Kapsayıcı bir deneyim oluşturarak bu tabloları bir araya getirdik ve bu sayede dünyanın neresinde oldukları fark etmeksizin Van Gogh’un hem yeni, hem de mevcut hayranlarına ilham ve mutluluk getirdik” şeklinde konuştu.

Van Gogh Müzesi Direktörü Axel Rüger ise konuyla ilgili olarak şunları söyledi: “Van Gogh’un Ayçiçekleri, jenerasyonlar boyunca dünyanın dört bir yanındaki insanlara ilham vermiş eserler. Ancak beş eser farklı kıtalarda bulunduğu için hiçbir zaman hep birlikte görülmedi. Fakat bugun, eşsiz ve tarihi bir deneyim sunan sanal bir galeri sayesinde dünyanın dört bir yanından insan bu eserleri yan yana görebilecek. Bu, oldukça özel bir işbirliği ve aynı zamanda çok gurur duyduğumuz bir kilometre taşı. Bununla birlikte, Van Gogh Müzesi’nin ‘Vincent Van Gogh’un hayatı ve eserlerini herkes için erişilebilir kılmak’ misyonuyla da tamamen örtüşüyor.”

14 Ağustos 2017 – Türkiye saatiyle Facebook Live yayınları

● 19.50 – 20. 05: Ulusal Sanat Galerisi (Londra) – https://www.facebook.com/thenationalgallery/

● 20.10 – 20.25: Van Gogh Müzesi (Amsterdam) – https://www.facebook.com/VanGoghMuseum/

● 20.30 – 20.34: Neue Pinakothek (Münih) – https://www.facebook.com/pinakotheken/

● 20.50 – 21.05: Philadelphia Sanat Müzesi – https://www.facebook.com/philamuseum/

● 21.10 – Seiji Togo Anıtı Sompo Japonya Nipponkoa Sanat Müzesi – https://www.facebook.com/VanGoghMuseum/

Daha fazla göster

Etkinlikler

Gençler İçin Girişim Hikayeleri

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

Şehri teknolojiyle geliştirmeye yönelik inovatif ve yenilikçi fikirlerin yarıştığı, sonrasında ise projelendirildiği bir platform olarak tasarlanan Red Bull Basement’ınTürkiye ayağında bir workshop serisi düzenlendi. Ülkenin önde gelen girişimcilerinin genç beyinlerle buluştuğu ‘Red Bull Basement; Noktaları Birleştirmek’ isimli etkinlik Boğaziçi Üniversitesi’nde gerçekleşti. Programda yatırımcı ve mentor sohbetinin yanı sıra, başarısızlık hikâyeleri de paylaşıldı.

Kentleşmenin getirdiği problemlere teknoloji ile inovasyon yoluyla çözümler sunmayı amaçlayan fikirleri ödüllendiren Red Bull Basement’ın özel programı yoğun bir katılımla gerçekleşti. Brezilya’daki Sao Paulo kentinden doğan ve geçtiğimiz yıl Türkiye’de ilki düzenlenen Basement, global başvuruları desteklemeye devam ederken, bu yıl workshoplar serisi de düzenleyerek, girişimcilik eko sisteminden pek çok kişiyi bir araya getirdi.

Emin Çapa: “Başarısızlık kendini tekrar ettiği için ondan öğrenecek çok şey vardır”

İki aylık Brezilya programı öncesi Boğaziçi Üniversitesi’nde alanında uzman isimlerle bir araya gelen genç girişimciler, bir girişimi tamamlayan üç etmen olarak bilinen ‘hacker, hipster, hustler’ arasındaki bağlantıları birleştirerek, başarıya giden yoldaki hataları dinleme fırsatı yakaladı. Programın öne çıkan konuşmacılarından olan başarılı gazeteciEmin Çapatarihteki yenilgileri batan şirketlerle bağdaştırdığısunumunu Red Bull Basement: Connecting The Dots buluşmasında yaptı. Hep başarıdan bahsedildiğinin altını çizen Çapa; tarihte çıkmış kimi savaşlar ve ülkelerin aldığı büyük yenilgilerden, bugünün dünyasında yanlış kararlar sonucu batan şirketlere uzanan çerçevesi geniş bir “başarısızlık” hikâyesi anlattı.Çapa’nın “Kimse başkasıyla aynı yoldan giderek başarılı olamaz. Her başarı tek ve eşsizdir. Fakat başarısızlıklar tekrar edilebilir şeylerdir” sözleri güne damgasını vurdu.

Hakan Baş: “Başarının sırrı takım oyununu kotarmak”

Programda genç girişimciler, Boğaziçi Girişimcilik Merkezi’nin ‘Noktaları nasıl birleştiririz?’ adlı söyleşisini dinledikten sonra Lidyana.com kurucusu ve CEO’su Hakan Baş’tan inovasyonla ilgili tüyolar aldı. İlkokul sıralarında sınıf başkanlığına aday olduğu günlere dayandırdığı girişimcilik ruhunun ona başarıyı getirdiğini söyleyen Baş’a göre, başarının sırrı kesinlikle takım oyununda yatıyor. “Herkes takım hedeflerini kendi çıkarlarının üstünde tutunca başarı geliyor” diyen Hakan Baş’ın konuşmasının ardından dinleyiciler disiplinler arası çalışmayı deneyimleydiler,ekip ruhunu tanımak için atölyelere katıldı. 

Yakup Bayrak: “Tasarımcı başını ekrandan kaldırıp sokakla ilgilenmeli”

Dijital tasarım stüdyosu Sherpa’nın kurucusu Yakup Bayrak, tasarımın katma değerine dikkat çeken bir konuşma yaptı. Tasarımcının başarılı olmasının gereklerinden birinin de tasarımcının bilgisayardan kafasını kaldırıp hayatla ilgilenmesi olduğunun altını çizen Bayrak, insanı tanımanın tasarıma olan katkısından bahsetti.

Red Bull Basement Mr. Besk ile renklendi

Etkinlik boyunca dışarıda yer alan bir duvarda çalışan grafitti sanatçısı Mr. Besk de boyadığı duvarla katılımcıların yoğun ilgisine sahne oldu.

Kapanış İzzet Zakuto ve Buğra Kaan Ayaz’dan

Program kapanışı, Scorp’un kurucusu İzzet Zakuto ve Boostfy’ın kurucusu Buğra Kaan Ayaz ile yapıldı. “Başarısızlık başarıya giden yolun bir parçasıdır” diyen Zakuto ve Ayaz,  dinleyicilere başarıya giden yoldaki ‘hataları’ndan bahsetti.

İnovasyon ve teknolojiyle doluRed Bull Basement’a katılan genç girişimciler, yeni fikirlerini yine kendileri gibi genç girişimciler tarafından yapılan umut verici bir konuşmayla kanatlandırmanın yollarını öğrendi.

Daha fazla göster

Etkinlikler

Selfie’den Kendini İfadeye Sergisi 2 Bin Ziyaretçi Ağırladı

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

Huawei

Huawei’nin son amiral gemisi P10 ile çekilmiş yüksek kaliteli selfielerin yer aldığı Londra Saatchi Galeri’deki “Selfie’den Kendini İfadeye” sergisi yoğun ilgi görerek şuana kadar 2 bin sanat tutkunu tarafından ziyaret edildi.

Vincent Van Gogh, Frida Kahlo, Tracey Emin gibi bir çok usta sanatçının seçkin eserlerinin de yer aldığı sergi internet üzerinden 1 milyon kişi tarafından takip edildi. The Guardian ve GQ gibi saygın mecraların da içinde bulunduğu 100 adet medya organında yer aldı. Sergide sanatçılar tarafından çekilen portrelerin yanı sıra Huawei selfie yarışmasında ödül alan eserler de yer aldı. Dawn Woolley tarafından Huawei P10 ile çekilen Yedek isimli selfie jüri tarafından en iyi selfie seçildi.

Huawei

Sergide, 2. nesil Leica çift arka kamera ve Leica ön kamerası sayesinden olağanüstü renk, kompozisyon ve ışık özelliğine sahip Huawei P10 tüm dikkatleri üzerine topladı.Sergiye gösterilen yoğun ilgi, Huawei P10’nun gelişmiş fotoğrafçılık özelliğinin doğrulanmasının yanı sıra Huawe’nin küresel pazardaki marka gücünün de bir yansıması oldu. Huawei P10 ile çekilen portrelerin Vincent van Gogh gibi ustaların eserleriyle birlikte sergilenmesi Huawei mobil fotoğrafçılıgının yeni bir seviyeye çıkmasını sağladı.

Huawei Tüketici İş Grubu Batı Avrupa başkanı Walter Ji, “Portre fotoğrafçılık Huawei P serisinin DNA’sında var. Saatchi Galeri ile yapılan işbirliği Huawei P serisinin tanınırlığını artırmak için önemli bir hamledir. Bir sonraki adımda Huawei teknolojinin bireyin yaşamına olumlu etkileri üzerine odaklanmayı sürdürecek ve  samimi, kararlı ve aynı zamanda tercih edilen bir teknoloji markası haline gelmek için daha fazla moda ve sanat unsurunu biraraya getirecek”dedi.

“Selfie’den Kendini İfadeye” sergisi Londra’daki Saatchi Galeri’de 30 Mayıs 2017 tarihine kadar görülebilir.

Daha fazla göster

Etkinlikler

FSMVÜ 3. Kariyer Günleri

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

FSMVÜ 3. Kariyer Günleri

Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi Kariyer Günleri 3 Mayıs 2017 tarihinde düzenlenecektir. Kariyer, Girişimcilik ve Mesleki Test Merkezi organizasyonunda düzenlenecek etkinliğe 17 bölüm ve 4 meslek yüksekokulu programına uygun olarak sektörün önde gelen firmaları katılım sağlayacaktır. Öğrencilerin mesleki anlamda gelişimlerine katkı sağlamak ve sektörü yakından tanımalarına destek olmak amacıyla düzenlenen etkinlikte sektör yetkilileriyle bir araya gelecek olan öğrenciler kariyerlerini belirleme yolunda önemli katkılar elde edecektir.

Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi 2010’da kurulduğu tarihten beri 17 bölüm, 4 meslek yüksekokulu programı ve 9 merkezi ile 7 bine yakın öğrenciye “Sadece Eğitim Değil, Değer de Veriyoruz” vizyonu doğrultusunda eğitim faaliyetleri yürütmektedir.

İş ve staj fırsatlarıyla beraber sürpriz hediyeler ve eğitim fırsatlarının da sunulacağı FSMVÜ 3. Kariyer Günleri’nde firmalar için stant temini ve katılım ücretsiz olacaktır. Etkinliğimizde yer almak için siz de aşağıdaki formu doldurabilirsiniz.

Kariyer Fuarı Başvuru Formu linkte yer alan sayfadan kaydınızı gerçekleştirebilirsiniz.

FSMVÜ 3. Kariyer Günleri

Daha fazla göster

Etkinlikler

Müşteri Bağlılık Seviyesi En Yüksek TV

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

Müşteri Bağlılık Seviyesi En Yüksek TV

LG Electronics Türkiye, KalDer ve Ipsos’un ortak çalışması “Türkiye Müşterinin Sesi Araştırması“nda müşteri bağlılık seviyesi en yüksek olan televizyon markası seçildi.

KalDer ve Ipsos’un müşteri bağlılıklarını ölçmeye ve geliştirmeye odaklanan Türkiye Müşterinin Sesi (TMS) araştırmasına göre Televizyon markaları arasında müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka LG oldu.

KalDer (Türkiye Kalite Derneği) ve Ipsos’un, sektörlerdeki müşteri bağlılığını ölçmeye ve geliştirmeye odaklanan TMS – Türkiye Müşterinin Sesi araştırması sonuçları, 20 sektörde 20 bini aşkın müşterinin görüşleri sonrasında belirlendi.

Müşterileri tarafından beğenilen bir şirket olma adına çok çalıştıklarını belirten LG Electronics Türkiye TV Pazarlama İletişimi Müdür Yardımcısı Fevziye Bali, ” ‘Türkiye Müşterinin Sesi’ araştırmasında müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka seçilmenin gururunu ve sevincini yaşıyoruz. Müşterisinin sesine kulak veren ve beklentilerini anlayan bir şirket olarak, yapılamayanı yapmaya odaklanıp öncü rolümüzü devam ettireceğiz.”

Araştırma Künyesi

TMS – Türkiye Müşterinin Sesi Araştırması, Ipsos tarafından KalDer işbirliğinde gerçekleştirilmiştir. Araştırma Şubat – Aralık 2016 döneminde, 18 yaş üzeri toplam 21.533 kişi ile başarılı görüşmeler üzerinden, telefonla anket yöntemiyle (CATI) yapılmıştır. Her sektör en az 1500 yanıt üzerinden raporlanmıştır. Araştırma kapsamında, il sınırlaması olmadan Türkiye’de ikamet eden 340.000’i aşkın tüketiciyle temas edilmiştir. Her bir sektördeki marka pazar paylarına uyum gözetilerek, gerekli durumlarda ağırlıklandırma kullanılarak raporlanmıştır.

Daha fazla göster

Etkinlikler

iyzico SXSW’da Türkiye’yi Temsil Etti

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

iyzico SXSW’da Türkiye’yi Temsil Etti

Türkiye’nin yenilikçi ödeme şirketi iyzico, her yıl ABD’de düzenlenen SXSW Festivali’nde katıldı. iyzico Pazarlama Müdürü Çağdaş Önen, SXSW dahilinde Girişim Hızlandırma Programı’nın Global Danışma Kurulu’nda yer alarak Türkiye’yi temsil etti.

Türkiye’nin yenilikçi ödeme şirketi iyzico, bu yıl 10–19 Mart tarihleri arasında ABD’nin Teksas eyaletinde düzenlenen SXSW Festivali’ne katıldı. Geçen yıl SXSW dahilindeki Girişim Hızlandırma Programı’nın Global Danışma Kurulu’nda yer alarak Türkiye’yi temsil eden iyzico Pazarlama Müdürü Çağdaş Önen, bu yıl da aynı görevi başarıyla yürüttü. Ayrıca Önen, başta interaktif teknolojiler olmak üzere trendleri paylaşmak ve uluslararası sinerji yaratmak amacıyla gerçekleştirilen etkinliğe başka Türk girişimcilerin katılımı ve sunum yapması için destek verdi.

iyzico SXSW’da Türkiye’yi Temsil Etti

Etkinliğin önemine değinen iyzico Pazarlama Müdürü Çağdaş Önen, şunları söyledi: “SXSW, her yıl dünyanın farklı köşelerinden gelen girişimcileri; Ödeme ve Finansal Teknoloji Çözümleri, Arttırılmış Gerçeklik ve Sanal Gerçeklik, Büyük Data Yönetimi, Eğlence ve İçerik Yaratımı, Sağlık Sektörü ve Giyilebilir Çözümler Güvenlik Çözümleri, Ulaştırma Çözümleri gibi birçok sektörden katılımcıları ağırlıyor. Burada katılımcılar yeni trendlerden haberdar olurken aynı zamanda kendi ürünlerini, çözümlerini de tanıtıyor, rekabet güçlerini artırıyor. iyzico olarak bölgemizdeki ödeme fırsatları konusunda katılımcıları bilgilendirdiğimiz bu etkinliğin hem iyzico hem de Türkiye adına ekonomik anlamda büyük faydaları olacağına inanıyoruz.”

Daha fazla göster

Etkinlikler

CoSocial Network Zirve

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

CoSocial Network Zirve

Günümüz iş dünyasının en önemli konularından biri şüphesiz Networking. Başarıyla doğrudan paralel bir çizgiye sahip olan Networking gücünüzü geliştirmek için 13 Mayıs Cumartesi saat 10:30 – 17:45 saatleri arasında Co Social Network Zirvesi düzenleniyor.

Co Social Network etkinliklerinde yeni insanlarla tanışıp network gelişiminize katkıda bulunabilirsiniz. İş ortaklıkları kurabilir, kariyer fırsatları yakalayabilirsiniz. Çevrenizi ve kişisel networkünüzü geliştirmek için etkinliği değerlendirebilirsiniz.

Etkinlik Detayları

Kendi Sektörlerinde başarılı 3 Konuşmacı
3 Farklı Network Atölyesi
Atölyeler
Speed Network Network Atölyesi (Etkin Network Kullanımı)

Mikrofon Sende Updown Co Social Network Zirvesinde bol bol kartvizit değişimi yapılacak ve birbirleriyle tanışmayan kalmayacak.

Konuşmacı detayları nisan ayında açıklanacaktır.

Ücretsiz ikramlar: Tüm gün çay kahve ve aperatif yiyecekler . Biletler Ön Satışlıdır. Aylık yapılan network eventlerden temin edebilirsiniz . Lütfen kartvizitlerinizi getirmeyi unutmayınız.

Mercure Istanbul City Bosphorus Hotel

https://www.biletino.com/event/eventdetail/3405

Adres: Balmumcu Mahallesi, Barbaros Blv. No:165, 34349 Beşiktaş/İstanbul Telefon: 0532 271 00 68 Detaylı Bilgi Alabilirsiniz . Vale veya İstpark park edebilirsiniz .

Daha fazla göster

Etkinlikler

Türkiye’nin Milenyum Liderleri Bir Araya Geliyor

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

Türkiye'nin Milenyum Liderleri Bir Araya Geliyor

Dünyanın birçok şehrinde farklı alanlarda etki ve fark yaratmış lider girişimcileri bir araya getiren Millennial Motion: Yeni Nesil Liderlik serisi, SEN (Synergized Earth Network), KODA (Köy Okulları Değişim Ağı), Biryudumkitap ve Impact Hub Istanbul iş birliğinde 31 Mart Cuma günü Impact Hub Istanbul’da gerçekleşecek. Bu etkinlik Ashoka Türkiye’nin ChangemakersXChange girişimi ve Robert Bosch Stiftung tarafından desteleniyor. Daha fazla bilgi için Millenial Motion websitesini ziyaret edin.

2025’e gelindiğinde Milenyum kuşağı nüfusu, tüm küresel iş gücünün %75’ini oluşturacak. Aynı zamanda dünya nüfusumuzun yarısı bu kuşaktan oluşuyor. Durum buyken Milenyum kuşağının artan önemi şüphe götürmez. Bu Milenyum kuşağının kendilerine özgü liderlik öyküleriyle liderlik kavramını yeniden tanımlayıp dönüştürüyor olmaları da şüphe götürmez bir başka gerçek.

Peki biz Avrupa’nın en genç nüfusuna sahip ülkesi olan Türkiye’de Milenyum kuşağını ne kadar tanıyoruz? Yeni nesil liderlik ne demek? Yeni nesil liderlerin ortak sorunları, hedefleri, hayalleri neler? Sizi bu soruların cevabını yeni nesil liderlerin öykülerini kendilerinden dinleyerek beraberce aramaya davet ediyoruz.

Milenyum Konuşmaları 1. Bölüm

Moderatör: Semih Boyacı – Impact Hub Istanbul Kurucu Ortağı
Dünyada Genç Liderlik: Seren Dalkıran – Millenial Motion Kurucusu ve Synergized Earth Network Kurucu Ortağı
Türkiye’de Genç Liderlik: Salih Zeki Çimen – Eski Young Guru Academy (YGA) Başkanı

Milenyum Konuşmaları 2. Bölüm

(Sosyal) Girişim Milenyum Lideri Konuşmacısı: Berkay Akçora – Evreka Kurucusu
Sivil Toplum Milenyum Lider Konuşmacısı: Ayşe Damla İşeri – Dem Derneği ve Demgoodcoffee Kurucusu
Sürdürülebilir Kalkınma ve Çevre Milenyum Lideri Konuşmacısı: Kenan Kahya – Yırca Köyü Üretici Kadınları
Ara: Kuşaklar Arası Diyalog ve İş Birliği

Milenyum Konuşmaları 3. Bölüm

Eğitim Milenyum Lideri Konuşmacısı: Mine Ekinci – KODA (Köy Okulları Değişim Ağı) Kurucusu
Teknoloji Milenyum Lideri Konuşmacısı: Enes Çakır – Mobil Uygulama Geliştirme
Sağlık Milenyum Lideri Konuşmacısı: Fatih Mustafa Çelebi – Longi Sağlıklı Yaşam Uygulaması Kurucu Ortağı
Ara: Kuşaklar Arası Diyalog ve İş Birliği

Sonuç: Peki Şimdi Sırada Ne Var & Birlikte Ne Yapabiliriz?

Daha fazla göster

Dijital Pazarlama

Analytics Meetup ile Başarısızlığın Analitiğini Öğrenin

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

Başarısızlığın Analitiği

Data toplama, işleme ve yönetme konusunda zihin açıcı bilgiler edinmek için bolca kaynak bulmak mümkün değil. Dijital dönüşümle beraber Big Data (Büyük Veri) analizi profesyonellerin gündeminden düşmüyor. Dijital Karga dijitali anlama ve anlatma çabalarında doğal olarak analitiğini de ele alıyor.

Türkiye’nin dijital pazarlama profesyonellerinin “Digital Analytics” ekseninde tecrübelerini paylaştığı Analytics Meetup’ın bu ayki konusu “Fail Analytics” yani “Başarısızlığın Analitiği” tam bize göre.

Başarısızlığın analitiğinde, firmaların; data toplama, data analizi ve data odaklı aksiyon alma noktasında sık yaptığı hatalar konuşulacak.

14 Mart Salı günü Koç Kuluçka Merkezi’nde düzenlenecek etkinliğin konuşmacıları; Yemek Sepeti BI & Web Analytics Specialist Sercan Akkaş, Kariyer.net Web Analyst Cansu Kaya ve Bilgi Güvenliği Akademisi Communication Director Hamza Şamlıoğlu olacak.

Programa Katılın

Başarısızlığın Analitiği Program Akışı

18:30-19:00 Networking
19:00-19:40 10 Ölümcül Google Analytics Hatası – Cansu Kaya – Kariyer.net
19:50-20:30 Dönüşüm Optimizasyonunda Sık Yapılan Hatalar – Sercan Akkaş – Yemek Sepeti
20:40-21:10 Sosyal Medya Performans Analizi Hataları – Hamza Şamlıoğlu – Bilgi Güvenliği Akademisi

Sınırlı sayıda katılımcıya açık ve ücretsiz olarak düzenlenecek etkinliğe katılım için; linke tıklayarak kaydınızı hemen gerçekleştirebilirsiniz.

Daha fazla göster

Dijital Pazarlama

Dönüşüm Optimizasyonu ile Pazarlama Bütçeniz Sizde Kalsın

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

Dönüşüm optimizasyonu da nedir? Analiz kültürü ve becerisi pazarlamada önemli bir yere sahip. Harbi mi? Gak guk yapacak değilim. Pazarlama bütçenizi artırmadan satışlarınızı yükseltebilirsiniz. Nasıl sorunuza istinaden dönüşüm diye cevap veriyorum. Mevcut pazarlama bütçenizin dönüşlerini hesaplamaktan ve daha iyi sonuç elde etmekten bahsediyorum, bahsediyorlar, bahsediyoruz.

Dönüşüm Optimizasyonu (Conversion Optimization) sayesinde sihirli pazarlama teknikleriyle yakından tanışın. Sitenize gelen kullanıcı sayısını ve bu kullanıcıları siteye çekmek için harcadığınız bütçeyi artırmadan; satışlarınızı artırmak, daha fazla üye kazanmak ve lead toplamak mümkün. Bir sene öncesine kadar online kitap satışı yapan bir müşterimizin ziyaretçilerinin %78’i alışveriş yapmadan siteyi terk ediyorlardı. Fiziki mağazanız olsa bu rakamı elde etmek pek mümkün değil. Ama dijital dünyanın bir parçası olarak dönüşüm oranlarını öğrenmeniz kolay.

Kullanıcıların % 90’ı Alışveriş Yapmadan Siteden Ayrılıyor!

Google verilere göre; web sitenize gelen kullanıcıların % 90’ı satın alma işlemi gerçekleştirmeden siteden ayrılıyor. Temel bazı tasarım ve kullanıcı deneyimi uygulamalarıyla bu oranı azaltmak mümkün olsa da, günümüzde dijital pazarlamaya harcama yapan birçok firma bu konuda bilgi sahibi değil.

E-Consultancy’nin yaptığı bir araştırmaya göre ise, firmaların yalnızca % 22’si mevcut dönüşüm oranlarından memnun. Devasa bütçeler harcanarak web sayfasına çekilen ziyaretçiler, çeşitli nedenlerden ötürü günün sonunda herhangi bir satın alma işlemi gerçekleştirmediğinde, kullanılan bütçelerin verimliliği ve bu bütçeyi kullanmada yetkili dijital pazarlama yöneticilerinin kabiliyeti de sorgulanmaya başlanıyor.

Bu alana yatırım yapan ve kafa yoran firmalar ise pazarlama bütçesini daha efektif kullanarak rekabet avantajı elde ediyor.

Türkiye’nin İlk Dönüşüm Optimizasyonu Eğitimi

Türkiye’nin tek Digital Analytics Eğitim Akademisi olan ve sektör profesyoneli dijital pazarlama yöneticilerinin eğitim verdiği Analytics Akademi’nin Dönüşüm Optimizasyonu Eğitimi 18 Mar 2017’de başlıyor

Onur Air, Goldmaster ve Sanal Pazar gibi markaların Dijital Pazarlama ve Dönüşüm Optimizasyonu süreçlerini yöneten, RevolutionDM Kurucusu Yılmaz Bozan tarafından verilecek ve tam gün sürecek eğitimde, başta aşağıda listelenen konular olmak üzere, dönüşüm optimizasyonu ile ilgili çeşitli konular uygulamalı olarak katılımcılarla paylaşılacak.

Programa Katıl

Dönüşüm Optimizasyonu Stratejileri Oluşturma
Etkin Tasarım ve Kullanıcı Deneyimi Uygulamaları
A/B testing, Landing Page Optimization
Dönüşüm için Google Analytics’in Etkin Kullanımı

Kanyon E-Ofis’de düzenlenecek ve kontenjanları sınırlı olacak eğitime kayıt olmak için; Analytics Akademi web sayfasını ziyaret edebilirsiniz

Daha fazla göster

Trend Konular

Copyright © 2016-2017 Dijital Karga - Dijital Şakaya Gelmez!