Connect with us
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş

Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş

Ahmet Beliktay Hakkında: Akıl Fikir İşleri (AFI) Şirket Direktörü. Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi. Dijital İletişim Profesyoneli. Aristolog.com Kurucusu. Aydın Doğan Genç İletişimciler Derece. Bumerang En Sosyal Blog. Ahmet Beliktay hakkında daha fazla bilgi almak için web sitesini ziyaret edebilirsiniz.
Bu sohbete gönderdiğiniz mesajlar ve yaptığınız aramalar artık uçtan uca şifrelemeyle korunmaktadır.
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Dijital dünyanın kargastik ve ödüllü isimlerinden Ahmet Beliktay ile karşılaştım ☺ Sorularım var, müsaitsen yazışalım mı?
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Merhaba Karga,
Çok havalı GAG oldu. Teşekkür ederim.
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Slack’ten vakit kalırsa, yazışırız 🙂
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Havayı severim ama gökyüzünde 🙂
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: WhatsApp candır
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: İş ile aile karışıyor bazen Kargacım 🤗
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Aile her şeyden değerli her zaman, neyse sorular da önemli başlıyorum
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Serüven nasıl başladı? Dijital ile nasıl tanıştığını anlatır mısın? Biz seni tanıyoruz ama kendi gözünden dinlemek istiyoruz 😉
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Benim dijital ile tanışmam, internet kafelerin hayatımıza girmesi ile oldu. Ama sektöre girişim ise Aristolog.com isimli reklam ve sosyal medya odaklı blogu açmam ile başladı. Sonrasında Gram İstanbul isimli ajansta çalışmaya başlamam ise profesyonelliğe attığım ilk adım oldu. Sonrasında, ETİ, Sarar, df istanbul, promoqube ve AFİ ile sürdü gitti…😅
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ah internet kafeler ne günlerdi ama güzel bir sonuca varmış
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Tabii, Aristolog.com hakkında konuşmadan olmaz. 2 yıl çok güzel ilerlerdi, sonrasında neler oldu?
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Millet oyun oynarken cyber warrior isimli sitede merakımı giderirdim.
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Counter oynamadım diyorsun yani 🙂
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Aslında aristolog çok sevdiğim bir işti ve çok güzel temasları oldu. Şu anda aristolog’da önceden yazar olan 2 kişi ile AFİ’de çalışıyorum. Mükemmel bir network alanıydı benim için… Ancak ben iş dünyasına dalınca biraz trafiklerimiz azaldı. Askere gitmem ise, aristolog’a muazzam bir zarar verdi.

Aristolog benim çocuğum gibiydi Karga… Askere gidip geldiğim de çocuğum çok değişmişti ve artık ilerleyecek durumda değildi.

Bu sebepten durdurmaya karar verdik. Çok üzüldüğüm ve içimin cız ettiği bir iş…

Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Açıkçası konuşurken bile bu konu hakkında çok üzülüyorum Kargacım
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Aristolog da 3 ödüllüdür bu arada 🙂
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Bu arada, Aristolog’un bana ve moderatörlere öğrettiği en önemli şey sanal organizasyon yönetimiydi.
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: İlk göz ağrısı başkadır bir de bu işlerin sağladığı bağ başka çok iyi biliyorum
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: belki bir gün yeninden neden olmasın
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Kesinlikle öyle,
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Karga da bir evladın sayılır 🤣🤣
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: sanal organizasyon yöntemini biraz açalım mı?
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Valla belki inanmazsın Karga’yı çok severim😅
Eşime çok ilginç geliyor 😅
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ahaha bak demek önceden gelen bir bağ var aramızda
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Aristolog’un çok büyüdüğü zamanlarda. Çok fazla yazarımız (45 kişi) vardı. Türkiye’den yazarlarımız farklı yerlerdendi ve onları aristolog’da yazar olarak tutabilmemiz için sürekli MOKS(motivasyon oluştur katılım sağla) aktiviteleri yapmamız gerekiyordu. Takdir edersin ki, ücret ödemediğin insanlara, motivasyon ile ödeme yapman gerekiyor.

Motive etmekte en çok zorlandığımız kişi, Arap baharı zamanında Aristolog’un Arapça bölümünde yazan Ahmet Magdy adında bir yazarımız vardı. Onunla baya sıkıntı yaşıyorduk.

Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Şu anda Aristolog kadar sevdiğim başka bir projeye başladım ama işler yoğunlaştığı için biraz durdurmak durumunda kaldık.

Havalimonu adı 🙂

Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Evet gerçekten zor ama imkansız değil dijital iletişimin gücü önemli bazen hiç tanımadığım dostlarım oluyor mutluyum
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: havalimonu mu 🙂 nedir biraz anlatsana
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: havalimonu, havacılığın en ekşi versiyonu🍋
Havacılık genelde ciddi bir meslektir, kolay kolay şaka yapılmaz. Herkes birbirine bilgiçlik veya uzmanlık taslar. Anlamayan ve anlayanlar olarak iyiye ayrılır. Hayatta biraz böyle ya, acı ve tatlı…

Havalimonu ise bilgiçlik taslamıyor.🙂 Havacılığın en ekşi hali olarak çalışıyor.

Hayali bir karakter olarak yayın yapıyor, havayolu şirketlerinin müşteri deneyimlerine dair sorular soruyor ve memnuniyet düzeyi ölçüyor.

Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Bazen ise uçak şirketleri ile dalga geçiyor 🙂
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: ilginçmiş tatlı geliyor kulağa peki havacılık ve sen nasıl bir bağlantı var merak edenler olmuştur?
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Sektöre ilk başladığım ajans olan Gram İstanbul’da Emirates markasının PR metinlerine destek veriyordum. Bu süreçte havacılık hakkında baya bilgi sahibi oldum. Ardından Türk Hava Yolları ile ilişkili birçokprojede bulundum. Tabi haliyle yavaş yavaş ilgim bu yöne kaydı 🤗
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: iyi bir tecrübe gökyüzünü sevenleri ayrıca severim
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Konusu da gelmişken
Ödüllü bir dijitalcisin en son ödülünü birkaç gün önce aldın sanırım bahsedebilir misin?
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Bu sene baya ödül aldık 🙂
Son ödülü Hırvatistan’dan aldık. Türk hava yolları için yaptığımız Cappadocia Flow Motion filmimiz bu sene birçoködül aldı. İspanya’dan 4, Portekiz’den 2 ödül aldık.

Bu sene ödül beklediğimiz daha birçokprojemiz var. 😊

Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: harika takipçiyiz ödüller emeğin güzel bir taçlanması değil mi
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Kesinlikle öyle, beni çok motive ediyor. kimi motive etmez ki😅
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: beni de eder 🤣🤣 ilgi alaka da büyük ödül
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Peki, Dijitalin getirdiği rüzgarla markalar dünyasında neler değişti?
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ajans tarafında olduğun için düşüncelerini merak ediyorum
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Abi dijital markalara “az bütçe ile çok erişim” imkanı verdi.
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Değişen en önemli şey bu oldu, bir de yeni mecra, yeni iletişim fırsatları sağladı markalara. Ama 2017 tam bir data yılı oldu. Yeni teknolojilerle markalar daha akılcı ve daha rahat hedeflemeli iletişimler yapabildi.
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Markaların bunun yeterince farkında mı peki
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Farkında ancak, pek çok markanın dijital iletişim departmanı hala offline beyinler tarafından yönetiliyor. Hal böyleyken de “her şey kriz olabiliyor, her şey fırsat”
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Bu departmanlara dijitalden anlayan profesyoneller gelmediği sürece, “dijital iletişim” hak ettiği düzeyde saygı görmeyecektir.
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Evet önemli bir sıkıntı dijitali anlamak
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: anlamak konusunda haklısın, ancak pek çoğu anlamaktan ziyade “ucuzlaştırmak” tarafını seçiyor
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ajans tarafında da sıkıntılar var mı maalesefherkes dijital medyacı
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: sanki sosyal medya kullanmakla dijitalci olunuyor gibi bir algı da var maalesefpazarlama mantığını hala anlayamadılar
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Kargacım aslında, dijital pazarlama veya dijital iletişimi bütün olarak görmekten vazgeçmeliyiz.

Biri daha fazla teknolojiye alakalı, biri ise daha fazla iletişimin mecrası ile alakalı…

Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: hmm evet doğru
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Bizim ajansta böyle bir problem doğmaması için medya planlama ve teknoloji tarafını outsource ediyoruz. Çünkü gerçekten ikisi farklı şeyler dostum
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Çözüm bulmak önemli aslında tam da bunu merak ediyordum aslında
Dijital ajans ve marka iş birliği nasıl yürütülüyor.?
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ajans ve marka sınırlarını nasıl çizmeli
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ajanslar eczaneler gibidir. Hem ihtiyacı olan kişiyi kendisine bağımlı kılmalıdır, hem de ihtiyacını gidermelidir. Zaman zaman vitaminlerle de güçlendirmelidir…
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: 🤣🤣
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Sözleşmeler sınırları çiziyor Kargacım. Ama müşteriniz büyük bir müşteri değilse sözleşmeler sadece imzalanmış kağıtlar olarak kalıyor 🤔
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Keşke böyle olmasa
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Dijital İletişimde markaların en çok eksik kaldıkları hata yaptıkları noktalar nelerdir?
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Bence, bütçenin akıllıca harcanması konusunda yeterince akıllı bir biçimde davranmıyorlar. Yani aslında paralarını doğru bir biçimde harcamıyor.

Dijital’de her şeyin erken eskidiğini biliyoruz. Ancak, çok fazla da güncelleme yapmak “sürdürülebilir bir iletişimin” önüne geçiyor.

Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Markaların dijital iletişimde bir kimlik oluşturmaları gerekiyor belki bunun da farkında olmaları lazım
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Haklısın
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: 🙂
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Marka ajans ilişkisinde kreatif ajans, PR ajansı ve dijital ajans var mesela
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: işbirlikliklerini markanın nasıl sağlaması gerekir
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: dijital diğerlerine göre en yeni ve anlaşılmayan alan
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ben genelde kreatif ajans ve dijital ajans tarafında destek oldum.
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Sinerji sağlayabildin mi?
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: 🤣🤣
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ya aslında iyi bir interaktif pazarlama departmanına sahip her marka, bu ajansları bir orkestra şefi gibi yönetir.
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Sinerji önemli ama enerji emmemekte önemli🤣
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: hahah güzel söz gölge etme diyorsun yeri gelince
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Aslında mevzu şu, müşteri bazen ajansını cesaretlendirmelidir. Bazen de yönlendirmelidir. Ama çok sık dövmemelidir. 😂
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Markaları bir yana bırakıp çalışanlara gelelim o zaman dijital emekçilerine 🙂
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: herkes sosyal medya uzmanı herkes dijital medyacı
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Peki sosyal medya uzmanı kimdir  yani ekipte çalışacak kişileri hangi yeteneklere göre seçiyorsun?
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Biz son iki yılda çok hızlı büyüdük. Şu anda 25 farklı güzel insan ile çalışıyoruz. İlk aradığımız özellikler sırasıyla, karakter, yetenek ve tecrübe arıyoruz.
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Bu üç özelliğe sahip herkese kapımızı açıyoruz. Sektördeki pek çok ajans, çalışanlarını sömürüyor. Ama AFİ böyle bir yer değil, çok kuvvetli bir insan kaynakları planlamamız var. 😊
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Mesela sosyal medya uzmanında beklentiniz nedir ?
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: 🙂
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: iş görev tanımı olarak
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: ya da ne beklenmeli sence?
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Bizim ajansta öyle bir pozisyon yok 🤣
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Bizde bir hesap,
Account executive yönlendirir… sosyal medya metin yazarı, içerikleri yazar… Operasyon sorumlusu, içerik girişi yapar… analist rapor hazırlar… 🙂
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: işte bu
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: 😃
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ajans çalışanları, müşteriler ile geçirilen süreyi hafızalarında tutarlar. Yani aslında müşteri hafızası, ajansta değil, ilgilenen kişide toplanır. Bu sebepten bir müşterinin tüm hafızasını tek kişi üzerinde toplamak, hem çok yanlış, hem de çok büyük haksızlık…
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Vayy bunu sevdim
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: 👏
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Var mı soru kargacım
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Eğitimler veriyor konuşmalara katılıyorsun insanları en çok neyin farkında neyin değil?⁠⁠⁠⁠
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: yoksa ceviz ikram edeyim. Sizin familya sever
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Var tabi olmaz mı
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: ben de soru çok
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: ceviz mi dedin
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: dikkatimi dağıttın bak beni iyi tanıyorsun
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Öğrenciler: sektöre giriş kapısı arıyorlar.
Markalar: Dijital iletişimin formülünü istiyorlar ki, her iletişim ihtiyacına o formülü uygulasınlar.
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: sektör profesyonelleri de uygulayabilecekleri bir teknoloji arıyorlar. 🙂
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: haha herkes kısa yönden kar etmenin peşinde
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: aynen
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: İnsan zihni boşlukları doldurmayı sever kargacım. Hatta ilkokuldaki eğitim modellerinden birinde de boşluk doldurmaca vardır. Bunun nedeni en kolay öğrenme biçimlerinden biridir
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ali ata bin
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: bin ata ali
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: bir şey elde etmek için de emek gerekiyor ama bak ben ceviz kırmak için neler yapıyorum
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: uçarken atmalar vesaire hepsi senin tarzın
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: ama arada insanların üstüne atmasan daha bomba olur 🙂
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: kargaları neden seviyorsun
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: bazıları hak ediyor ama 🤣🤣
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Valla oldum olası kargaların gri renkli kostümlerini seviyorum. Bir de güzel ötmüyorsunuz ya, akılda kalıcılığını çok yüksek 🙂
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Bir de ortak zevklere sahibiz: ceviz
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ceviz severler derneği kuralım
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Girişimci olmak isteyenlere ceviz gibi faydalı tavsiyelerin var mı?
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: dur daha bir tanesi ile uğraşamıyoruz. İkincisini kurmayalım.
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Abi çok net söyleyeyim:
Azimle… duvarı delmiyor. Bu sebepten finansal gerekçeler ve yaratıcı olmayan şeylere kalkışmasınlar. Seri girişimcilik diye bir saçmalık var
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Seri girişimci ne lan 😂

O olmazsa, bu olurcular mı?

Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: komik
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: tamam dur, toparlıyorum.
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: ahaha inşallah okuyanlar anlar bu bölümü 🙂
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Finansal disiplin,
Proje disiplini,
Planlama konularında disiplinli olmalarını tavsiye ederim
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Anlamayanlar yazsın :=)
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: 🙂
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Seri girişimcilik iyiymiş ama
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: hızlı sorularıma geçiyorum hazır mısın
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: hayde sor
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Kitap önerilerin ?
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: 10 Ölümcül Pazarlama Günahı – Kotler
Saatleri Ayarlama Ensitütüsü – Ahmet Hamdi Tanpınar (Abimmm)
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: güzel
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: En sevdiğin renk
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Kırmızı
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: En sevdiğin şehir
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Bende iki tane var: Paris – Medine
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: En sevdiğin emoji
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: 🍋
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: 🤣🤣
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: çok anlamlı
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: En sevdiğin sosyal medya mecrası
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: 🐦
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: sorma benim de sıkıntım bu karga değil ki
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: LinkedIn
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: değerli bağlantılarıma diyorsun
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: slideshare
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: değdirmemeye çabalıyorum. 🙂
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Çocukken hayalindeki meslek neydi?
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Pilot olmak 🙂
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş:Dijital Karga’da konuk yazar olur musun?
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Söz vermeyi sevmiyorum. Ama geleceğe bakmayı çok seviyorum. Çünkü ne getireceğini bilemiyorsun dostum
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Yazarsan haber ver
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Gag derim 🙂
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: WhatsApp röportajını nasıl buldun?
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Güzeldi valla verimli oldu. Ancak bunun sesli versiyonunu da yapmanızı tavsiye ederim. Görme engellileri yakalayan bir dijital pazarlama blogu rahatlıkla farklılaşabilir 🙂
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: güzel öneri değerlendirelim
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Röportaj için önereceğin isimler var mı?
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Karga ile buluşsun diyeceğin
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Olursa seve seve haber ederim
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Teşekkür ederiz Ahmet Beliktay, sana Afi ile başarılı ve bol ödüllü projeler diliyorum cevizin bol olsun beni de unutma
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ben teşekkür ederim kargacım, sayende güzel gakladık 😊🙏🏻

Dijital Karga bir hayal ürünüdür. Kulağınızdan içeriye ilk girdiğinde beyin hücrelerine ulaşana kadar nasıl bir tarife ulaştıysa Dijital Karga odur. Ne bir eksik ne bir fazla. Dijital Karga’nın nasıl ifade edileceğinden çok ne demek istediği önemlidir.

Sponsorlu Gönderi
Yorumlara Göz At

Giriş yapmalısın Giriş Yap

Yorum Yap

Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş
Gülfidan Barış Hakkında: Marka-Şikayet Yönetimi-Tüketici Davranışları-Amatörce Gestalt-Anadolu Üniv.-University of Sheffield. gulfidanbaris.com
Bu sohbete gönderdiğiniz mesajlar ve yaptığınız aramalar artık uçtan uca şifrelemeyle korunmaktadır.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Dijital dünyanın işini seven kargastik ismi Gülfidan Barış 🙂 Seni çevrimiçi yakaladım. Sorularım var 👊 yazışalım mı?
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: İyi akşamlar, şahane öneri, yazışalım.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Gülfidan Barış’ı yakından tanımak isteyen Karga okurları için biraz kendinden bahseder misin? Seni senden tanıyalım 🙂
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ticaret konuşulan bir evde büyüdüm, aile büyüklerimin çoğu işletme mezunu. İdari bilimler fakültesinin ardından yüksek lisans yapmaya başladım ve pazarlama yönetimi alanını çok severek akademik dünyada kalmaya karar verdim. Doktoramı Anadolu Üniversitesi- YÖK bursu ile İngiltere’de yaptım. O günlere ilgim küçük işletmelerin büyükler karşısındaki yaşama ve rekabet şansı idi. Ardından rekabet adına yapılan herşeyin tüketici için olduğunu kavradım. Şimdi strateji-tüketici ve marka üçgeninde çalışmalar yapıyorum.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Memlekette ticaret zor vesselam. Zorun içinde büyümüşsün. Ama son durağın tadından yenmez: Pazarlama 😍
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Pazarlama; keyifli, yaratıcı, insanın her halinden anlayan…
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: unutmadan ekleyeyim işimi çok seviyorum 🙂
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Kargayı da seviyor musun 😒
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Tabiki seviyorum ve severek takip ediyorum.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Gülfidan Barış sözlüğüne danışalım müsaadenle 🙂 Tüketici kimdir? Pazarlamanın en önemli oyuncularından tüketicinin tanımını yapabilir misin?
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Tüketici deyimi ile; son kullanım amacıyla ürün ve hizmetleri satın alan, kullanan kişiyi kastederim ve anlatırım. Müşteri ise belirli bir mağaza ya da şirketten düzenli alışveriş yapan kişi olarak tanımlanabilir. Bunun yanında ticari amaçla ürün ya da hizmetleri satın alan müşterilere ise ‘ticari müşteri’ denilebilir. Ben kendi sözlüğümde bu kavramları böyle tanımladım.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Düzenli olarak benden ceviz alan binlerce insan var 🙂 Köşeyi döndüm o zaman 😁
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Bu muhteşem haber, katlanarak artmasını dilerim. Bu arada babamın sağlam bir ceviz yetiştiricisi olduğu bilgisini de paylaşayım seninle 🙂 Ortak yanımız çok yani.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Tüketiciyi müşteriye dönüştürmek için dijitali güçlü bir araç olarak değerlendirebilir miyiz?
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Bence şu an için güçlü bir araç, gelecekte (projeksiyonum beş yıl) en güçlü araç olacak.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Gak! Bu da muhteşem bir haber oldu 🙂 Ortak yanımızın artacağını umuyorum 😎
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: 😎 kesinlikle
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Dijitalin geleceği hakkında insanların bol miktarda soru işaretleri var. Düşüncelerin neler?
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ben aslında çok netim. Endüstri 4.0’ı bizler yeni yeni konuşuyoruz ama Dünya 5.0’ını tartışıp bitirmek üzere. Tüm bu tartışmalara şahit olduğumda “dijital” kavramında artık soru işaretleri “Nedir-Ne değildir?” “Olur mu-olmaz mı?” dan, “Nasıl yapılır?”a kaymak zorunda.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Her alandaki iş yapış şekilleri değişiyor evet ve hayatlarımız da değişiyor. Dünya bu kadar hızlı değişirken biz bu duruma neden geç adapte oluyoruz?
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Çünkü gelişmeleri kendimiz üretmiyoruz. Zihin buna hazır değil bizde. Biz kolaycıyız; “dur bakalım, yapsınlar biz de transfer ederiz” diye düşünüyoruz.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: kavramı çok güzel kullandınız. biz adapte oluyoruz.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Dijitalin getirdiği kaos, dönüşüm, fırsatlar ve daha bir çok şey için zihinlerimiz üretici rolünü üstlenmeli, peki bu kadar adapte olmuşken nasıl olacak bu aydınlanma?
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ceviz desen gani ama acaba kafaya mı atmak gerekiyor, ikram etmek yerine 😂
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ah ha ha. Aynen, kafalara dank ede ede mi olsa diye düşünüyor insan. Çünkü bizdeki aydınlanma nasıl olacak?
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Endüstride yenilik, değişim ve dönüşüm ya tüketicinin bu konudaki isteği ve talebi ile oluyor, ya da işletme yeniliği, yaşamı dönüştürecek şeyleri keşfedip bak tüketicim senin için yaptım diyebiliyor. Bizde bu iki uçta hareket yokken nasıl dönüşeceğiz?
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Benim içgörüm bizdeki dönüşüm tüketiciden başlayacak. Onlar talep edecek.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Gözümüzü tüketiciye çeviriyoruz o zaman; Dijital dönüşüm, markaların içinde bulunduğu zihin savaşında kültürleri değişmesi için tetiklerken, tüketici alışkanlıkları nereye evriliyor?
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Dijitalin verdiği imkanlarla dersine çalışan bir tüketici grubu var. Hatta markalara ders veren desek yanlış olmaz 🤔
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Tüketici artık zamandan mekandan ve bağlamdan her an bağımsız olabileceğini ancak istediği her an da bu kavramlarla bütünleşebileceğini biliyor. Online mağaza gezip offline alışveriş yapabiliyor. Ya da AVM’de deneyip dijitalde ürünü istediği renkte ve tasarımda şekillendirip satınalım yapabiliyor. Satın alma noktası Çin, Almanya olabilir. Emekli bir öğretmen tanıdığım jant alıyor Almanya’dan. Özetle seçeneklerini inanılmaz çeşitlendirebilen bir tüketici kitlesi var. tam olarak dediğin gibi çalışkan tüketici.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Bir de dijitale ve fırsatlarına uzak, yaşam tarzı bunu desteklemeyen tüketici kitlesi var.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ben bir gökyüzündeyim bir Facebook’ta bir Instagram’da bir burada dijital çok acayip 😀
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Hımm aslında belki bu da bir illüzyon markalar için. Çünkü Facebook’u, Instagramı olan her tüketici dijitale yakın olduğunun pek de farkında olmayabiliyor. Tıpkı çok fonksiyonlu cep telefonunu sadece arama yaparken ya da fotoğraf çekerken kullanan kişiler gibi.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Kargayı takip etsinler, okusunlar 😉 dijitali ve akıllı teknolojileri nasıl kullanacaklarını iyi öğrenirler🙏
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Şunu söyleyip son sorunuza geçeyim ben: bizlerin dijitali gerçekten anlaması, keşfetmesi ve markalar için anlamlı bir sürece dönüştürmesi gerek.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Evet karga takip edilsin!
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: 😎 🎯
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Dijital ile beraber değişen konulardan biri de şikayet yönetimi. Türkiye’de markalar şikayet yönetiminde yeterince güçlüler mi?
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Dijitalin pazarlamaya en hızlı girdiği yer şikayet yönetimi.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Hep derim, tüketicinin elinde sesini duyurabileceği sosyal medya varken, o şikayetler ya çözülür ya çözülür.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Pek çok işletmenin aman takipçi sayım artsın aman şu şikayet time-line’da geriye düşşün’den öte kaygıları yok. Oysa dijital tüketiciye inanılmaz güç verdi.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Tüketici 140 karakter ile şahane küfürler edebiliyor markaya. İşin özü canı yanmış tüketiciye potansiyel tüketiciler daha çok inanıyor.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Şikayet yönetiminde dili nasıl kurgulamak gerekiyor? Kültürel kodlarımızı da baz alırsak…
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Şikayet yönetiminde dil konusu en önemli konu, zira klişe söz ne söylediğin değil nasıl söylediğin önemlidir. Ama dilden önce öfke kontrolü gelir. Markaların en zorlandığı konu öfkelenen müşteri ile iletişimdir. Madem markalara bir kaç tüyo vereceğiz; ben onlara Plutchik Duygu çarkını çalışmalarını öneririm.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: İnsanların işini severek yapmaları en büyük hayalleri arasında yer alıyor. Bunun için bir formülün var mı?
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: İşini severek yapan biri olarak 😀
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Hımm
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Bireyin işini sevmesinin koşulu bence işi ile kendini gerçekleştirmek istemesidir.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Bir meselesi, söylenecek sözü, yapılacak eylemi, üretilecek şeyi olan için bu engellenemez, sel gibi bir akıştır.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Eğer kendilerini bulmak iştiyorlarsa o akışa bıraksınlar kendilerini. Önerim bu.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Kendini yönetirsen dünyayı yönetecek gücü bulabilirsin diyen Platon yöneticiliğe nokta atışı yapmış.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Platon bu! 🙂
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: İşletme sahipleri, markalar için önemli bir konuya değinmek istiyorum: “Memnun edilemeyen müşteriler”
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Sana bir sır vereceğim, her müşterinin memnun edilmesi iyidir ama şart değildir.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: memnun edilemeyen müşteri ise pimi çekilmiş el bombası gibidir
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: 💣💣
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: işletmeyi sessiz sedasız terk etmek ile cümle aleme rezil etmek arasında bir dolu seçeneğe sahiptir memnun edilemeyen müşteriler.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Oysa bir işletmenin tek seçeneği vardır; memnuniyeti ve memnuniyetsizliği yönetmek .
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Bu kitlenin doğru kanalize edilmesi ve kaybedilmemesi için hangi argümanları kullanmak gerekir?
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: sistematik bir şikayet yönetimine sahip olmak
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: müşteriyi anlamaya ve kazanmaya niyetli olduğunu hissettirmek
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: sorunu tüm iyi niyeti ile ele alıp çözüm sunmak ve
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: yaşanılan memnuniyetsizlikten ders alıp bir daha yaşanmaması için tüm iş süreçlerini iyileştirmek
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Sosyal medya bu iletişim içim biçilmiş kaftan. İnsanlaştırma yapmak ve bu gelişimi müşteriye anlatmak sosyal medya ile mümkün.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Kesinlikle
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: hem artık tüketici de sosyal medyadan çözüm arıyor. Artık işletmeleri arayan yok, sosyal medya hesabına yazıyor herkes
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Memnuniyetsizlik yaşadığınız bir marka oldu mu?
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Olmaz mı? Çokk
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Bir seferinde ofisimi bastı memnuniyetsizlik yaşadığım marka, tehdit kıyamet
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ardından onları dinledik, çay kahve içtik, sorunu çözdük ve gelecek güzel günlerde buluşmak üzere el sıkıştık vedalaştık. Neticede biz bu konuda kitap yazdık.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ortaçağ markası sanırım. Bu yüzyıla ait olmamalı.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: 😎
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Kitapta yazıyor diyorsun 💪 Alın okuyun nasiplenin değerli okur 😉
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Okunsun diye yazdım, ne kadar çok okunursa o kadar çok mutlu olurum.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Pazarlama aslında kaostan farksız. Temelinde zihinleri birbirinden bağımsız insanlar var. Baş etmek için özel yöntemlerin var mı?
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Anlamaya çalışmak en özel yöntemim. Bireyi, sakladığı/gizlediği, kendine bile itiraf edemediği “temel ihtiyacını” anlarsam herşeyi kavrarım diye düşünüyorum. Ve yıllar içinde öğrendim ki hepimiz farklı şekillerde ortaya çıkan-farklı cümlelerle ifade edilen benzer ihtiyaçlara sahibiz aslında.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Pazarlama açısından Dünya ve Türkiye kıyası yaparsak neredeyiz nasılız?
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Hımm. Biz tüketicinin lokomotif olduğu bir evreyi yaşıyoruz diye düşünüyorum. Gidilecek yolumuz çok, hiç konuşmadığımız öyle çok pazarlama değişkeni, tüketim eğilimi var ki.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Türkiye’de pazarlamayı takip edebileceğimiz duayen diyebileceğimiz isimler hangileri?
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Dikkatini çekmişse ben gökkuşağı seven biriyim, bu alandaki herkesin alanı zenginleştirdiğine inanıyorum. Gestalt felsefesi şöyle der: “Bütün, parçalarından daha büyüktür.” Bu inancım nedeni ile duayen “şu mudur bu mudur” diye düşünmedim hiç.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Karga bu felsefeyi sevdi, gökkuşağı kadar hem de 🙃
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ooo süper!
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Başarılı bulduğun, meraklısına ilham olacak pazarlama örnekleri alabilir miyiz? Pazarlamacı adayları için faydalı olacaktır.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Richard Brandson hayranıyım, onun markalarını hep çok yakından takip ediyorum. Evien su gibi bir ürünü markaşaltırdı bu çok ilham verici. felsefesi olan markaları patagonia misal seviyorum. Çok sevgi dolu çıktım sanırım ki 😂😂😂
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Pazarlamaya sevgi katmak eşsiz bir lezzet ortaya çıkarıyor 😍
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: İçinde sevgi olmayan işlerde yokum!
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Kitap tavsiyelerinizi alalım…
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Dan Ariely’den her şeyi okuyabilirler, keyif alacaklarını ve çok öğreneceklerini garanti ederim.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: En sevdiğin şehir?
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: En sevdiğim şehir tüm dünyayı gezmek her şehri sevmek istiyorum.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: En sevdiğin renk nedir?
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: En sevdiğim renk de yok ben gökkuşağına hayranım.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: En sık kullandığın sosyal ağ
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Twitter en sevdiğim sosyal ağ.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Değişime, yeniliğe açık bir iş olarak WhatsApp röportajını nasıl buldun?
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Bir de sevgi dolu 😀
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Bayıldım.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Röportaj için önereceğin isimler var mı?
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Evet, Yavuz Odabaşı hocam ile şahane ve felsefik bir söyleşi yapabilirsiniz.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Bir de yüzyıllık markalar derneğinden ve bu topraklara marka olarak emeği geçmiş çoğu marka ile çalışan Asude Alkaylı’yı dinlemek okumak çok şahane olabilir.
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Kargastik sohbetlerde sevgi dolu ve dijital kalman, üretmen, Kargayı unutmaman dileğiyle Gülfidan Barış. Bir sonraki gökkuşağında görüşmek üzere 😌
Gülfidan Barış WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Görüşürüz, renkli keyifli nice sohbetler.
Daha fazla göster

Hacettep Üniversitesi’nde “Bir Kişisel Gelişim Etkinliği”

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

31 Ekim – 1 Kasım 2017 tarihlerinde Hacettepe Üniversitesi Girişim ve Yatırım Topluluğu (HUGİYAT) tarafından organize edilen etkinliğin mottosu, “Bir Kişisel Gelişim Etkinliği”

GİYAT’ın bu yıl ikincisini düzenlediği ve UniMind olarak adlandırılan etkinliğin amacı, “kişisel gelişim” olarak adlandırılan ve hayat boyu devam etmesi gereken insanın bilgi ve yeteneklerini geliştirmesi sürecine dair bir farkındalık oluşturmaktır. Etkinliğin bir diğer amacı ise başta üniversite öğrencileri olmak üzere, bireylerin kariyer yolculuğundaki rekabette nasıl başarılı olacaklarına dair ipuçları vermek ve kişisel gelişimlerine katkı sağlamak şeklinde özetlenebilir.

Etkinlikte markalaşmanın önemi, dijital pazarlama, bireysel markalaşmada sosyal medyanın etkisi, CV hazırlama ve mülakat teknikleri, etkili konuşma ve sunum teknikleri, ikna, stres yönetimi gibi konularda alanında uzman isimler konuşma yapacak. Ayrıca katılımcılar etkinlik boyunca düzenlenecek olan çekilişlerde sürpriz hediyeler kazanabilecekler. EndlessAbroad ile 6 kişiye ücretsiz yurtdışı dil okulu ve IF PerformanceHall’den ücretsiz konser bileti gibi çekiliş fırsatlarını barındıran etkinliğe sadece Hacettepe Üniversitesi öğrencileri değil, etkinlik katılım formunu (bit.ly/unimind17) dolduran tüm üniversite öğrencileri katılabilecek.

Etkinliğin ilk günü yani 31 Ekim’de saat 13:15’te sahneye çıkacak olan Mürsel Ferhat Sağlam, “Dijital Pazarlama ve Markalaşma” başlığı altında bir konuşma yapacak. Sağlam’ın yapacağı konuşmanın odağında “bireysel markalaşmada dijital pazarlamanın ve sosyal medyanın önemi”, “markalaşmak niye önemli?” gibi detaylar yer almaktadır.

Etkinlik Detayları
Adres : Hacettepe Üniversitesi Beytepe Kampüsü İİBF Tuğrul Çubukçu Salonu
Tarih : 31 Ekim 2017 – 1 Kasım 2017
Saat : 11:30
Katılım Formu : bit.ly/unimaind17 (Hacettepe Üniversitesi öğrencisi olmayanlar dolduracak)

<

Daha fazla göster

Twitter’da Sonbaharla Görsel Şölen Yaşanıyor

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

İlkbahar, yaz, sonbahar, kış… Dört mevsimi belirgin bir şekilde yaşıyor ve bünyemizdeki ve doğa üzerindeki etkilerini iyi biliyor olmamızın sebebi, kuşkusuz birçok doğa harikasını da barındıran güzel ülkemizin coğrafi konumu.

Türkiye’deki doğanın güzelliği, her mevsimle kendini farklı şekillerde gösteriyor; tabir-i caizse, dillere destan, parmaklara Tweet oluyor. Sonbaharın İstanbul’dan Antalya’ya, Ankara’dan Bolu’ya çeşitli illerimizdeki doğaya etkilerini, Twitter kullanıcıları birbirinden etkileyici görsellerle paylaşıyor. Doğa yavaştan değişir, yollar yapraklarla kaplanırken; Twitter, görsel bir şölene tanık oluyor.

Antalya’da hala yüzenlerin olduğunu, Ankara Sincan’da sonbaharla daha da güzelleşen değirmenleri hatırlatan işte o tweetlerden bazıları…

Daha fazla göster

Dizi Maratonu Yarışçıları ile Tanışın

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

Netflix kullanıcıları arasında bir diziyi baştan sona izleyen ilk kişi olmak için yeni bir dizi maratonu yarışı başladı. Tabii Türkiye’deki Netflix kullanıcıları da “binge race” denilen bu yarışa katıldı. Türk izleyiciler başta Marvel’s The Defenders, Santa Clarita Diet ve Friends from College olmak üzere pek çok yapımın tüm sezonunu 24 saat içinde, ‘gözlerini kırpmadan’ tamamladı.

Netflix dizi izleme alışkanlıklarını değiştirdi. Artık izleyiciler istedikleri yapımı, istedikleri zaman, istedikleri yerde seyrediyor. Ve tabii istedikleri sürede! Netflix’in sağladığı bu özgürlük ise kullanıcılar arasında yeni ve eğlenceli bir dizi maratonu yarışının başlamasına yol açtı: Binge Race, yani Netflix üyelerinin bir diziyi baştan sona izleyen ilk kişi olmak için, dizinin sezon bölümlerini yayınlandığı günden itibaren 24 saatte art arda seyretme yarışı

Türkiye’nin Galibi Marvel’s The Defenders

Netflix kullanıcıları arasında bir diziyi baştan sona izleyen ilk kişi olmak için yeni bir dizi maratonu yarışı başladı. Tabii Türkiye’deki Netflix kullanıcıları da “binge race” denilen bu yarışa katıldı. Türk izleyiciler başta Marvel’s The Defenders, Santa Clarita Diet ve Friends from College olmak üzere pek çok yapımın tüm sezonunu 24 saat içinde, ‘gözlerini kırpmadan’ tamamladı.

Netflix dizi izleme alışkanlıklarını değiştirdi. Artık izleyiciler istedikleri yapımı, istedikleri zaman, istedikleri yerde seyrediyor. Ve tabii istedikleri sürede! Netflix’in sağladığı bu özgürlük ise kullanıcılar arasında yeni ve eğlenceli bir dizi maratonu yarışının başlamasına yol açtı: Binge Race, yani Netflix üyelerinin bir diziyi baştan sona izleyen ilk kişi olmak için, dizinin sezon bölümlerini yayınlandığı günden itibaren 24 saatte art arda seyretme yarışı.

Dünya genelinde şimdiye dek 8.4 milyon Netflix üyesi dizi maratonu yarışı yaptı. Üstelik dizileri bu şekilde izleyenlerin sayısı sürekli artıyor. 2013 – 2016 yılları arasında, ‘dizi alemi’ yapanların, yani dizi ekrana gelir gelmez 24 saatte tüm bölümleri hatmedenlerin oranı 20 kattan fazla artış gösterdi.

Ama ‘bir günde koca bir diziyi’ izleyen birinden söz edince gözünüzün önüne sadece ekran önünde vakit geçiren kimseler gelmesin. Tam aksine onlar aslında birer dizi tutkunu. Birincilik kürsüsüne çıkan sporcular gibi bir diziyi ilk defa izleyen olmakla övünüyorlar; sevdikleri yapımın bölümlerini peş peşe izlemekten keyif alıyorlar.

“Bir hikayeyi tamamlayan ilk kişi olmanın insanı mutlu eden bir tarafı var. Bu, bir kitap olabilir ya da sevdiğiniz bir dizi” diyor Orijinal Diziler Başkan Yardımcısı Brian Wright ve ekliyor: “Netflix size dizileri istediğiniz şekilde izleme özgürlüğü tanıyor. Bir yapımın üyelerimizi ekrana kilitlediğini, tutku haline geldiğini görmekse bizim için mutluluk verici.”

En Hızlı Tükettiğimiz Diziler Hangileri

Türkiye’de kullanıcılar tarafından dizi maratonu yarışı halinde en fazla izlenen dizi Marvel’s The Defenders oldu. Onu Santa Clarita Diet ve Friends from College gibi diziler takip etti. Türkiye’deki Netflix kullanıcılarının 24 saatlik dizi maratonuyla tüm bölümlerini izledikleri ilk 20 yapımın sıralaması ise şöyle:

-Marvel’s The Defenders
-Santa Clarita Diet
-Friends from College
-Atypical
-Gilmore Girls: A Year in the Life
-The Seven Deadly Sins
-GLOW
-The OA
-You Me Her
-Marvel’s Iron Fist
-Dear White People
-Black Mirror
-Chewing Gum
-The Ranch
-Flaked
-Frontier
-The Mist
-Wet Hot American Summer: 10 Years Later
-The Standups
-Lovesick

Dünyanın dört bir yanındaki Netflix kullanıcıları Binge Race’e katılırken, Türkler bu yarışta ilk 20’de yer almadı (belki seneye). Bu müsabakanın galibi Kanadalılar oldu (acaba sebebi kar olabilir mi?). Peki Kanadalıların 24 saatte bitirdikleri dizi hangisiydi dersiniz? Tabii ki Kanada yapımı Netflix orijinal dizisi Trailer Park Boys.

En çok ‘bir günde bir dizi’ izleyen 20 ülkeye5 gelince:

-Kanada
-Amerika
-Danimarka
-Finlandiya
-Norveç
-Almanya
-Meksika
-Avustralya
-İsveç
-Brezilya
-İrlanda
-İngiltere
-Fransa
-Yeni Zelanda
-Peru
-Hollanda
-Şili
-Portekiz
-İtalya
-Birleşik Arap Emirlikleri

Dizi Tutkunları Her Tür Diziyi 24 Saatte Tamamlayabilir

Kimileri tek bir diziye aşkla bağlı (ABD’de beş Netflix üyesi House of Cards’ın beş sezonunun her birini, her sezonun ilk bölümünün ekrana geldiği gün izledi), bazıları ise birçok dizinin sıkı takipçisi (Fransa’da bir Netflix kullanıcısı sadece bu yıl içinde 30 diziyi baştan sonra 24’er saatlik sürelerde izledi).

Dünya çapında seyircileri 24 saat boyunca ekrana kilitleyen dizilerin türleri, formatları, uzunlukları ise çeşitlilik gösteriyor. Master of None, GLOW ve Dear White People gibi 30 dakikalık komediler de var aralarında, Stranger Things, House of Cards ve Orange is the New Black gibi gerilimi yüksek yapımlar veya The Seven Deadly Sins gibi animeler de. Ancak tüm bu prodüksiyonların arasında dünya genelinde seyircilerin en çok ilk günde baştan sona izledikleri dizi Gilmore Girls: A Year in the Life oldu. Dünyada 24 saatte tüm bölümleri seyredilen ilk 20 dizi ise şöyle:

-Gilmore Girls: A Year in the Life
-Fuller House
-Marvel’s The Defenders
-The Seven Deadly Sins
-The Ranch
-Santa Clarita Diet
-Trailer Park Boys
-F is for Family
-Orange is the New Black
-Stranger Things
-Friends From College
-Aytpical
,-Grace and Frankie
-Wet Hot American Summer
-Unbreakable Kimmy Schmidt
-House of Cards
-Love
-GLOW
-Chewing Gum
-Master of None

Daha fazla göster

Armut 3 Yeni Ülkede Daha Faaliyetlerine Başladı

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

Armut, Türkiye’de edindiği tecrübe ve bilgi birikimini HomeRun markasıyla yeni pazarlara taşımaya devam ediyor. Yurt dışı açılımına ilk olarak Ağustos ayında yerleşmiş ve rekabetçi bir pazara sahip olan ABD’de başlayan ve bu konuda iddialı olduğunu gösteren Armut, HomeRun ile şimdi de İngiltere, Suudi Arabistan ve Mısır’da faaliyet gösteriyor. Armut, hem İngiltere ve Amerika gibi rekabetçi pazarlara hem de Mısır ve Suudi Arabistan gibi tüketicilerin hizmet alma alışkanlığını dijitale çevireceği yeni ülkelere hızlı girişler yapmaya devam edecek.

Kendi sektöründe, ziyaretçi trafiği açısından dünyadaki ilk beş oyuncudan biri olan Armut, online ev hizmetleri alanındaki iddiasını HomeRun markası ile yurt dışına taşımaya devam ediyor. İlk olarak ABD lansmanını yapan HomeRun artık İngiltere, Suudi Arabistan ve Mısır’da da faaliyet gösteriyor. Bilgi birikimi ve tecrübesini kendi geliştirdiği teknolojik altyapıyla sunan Armut, tüm yurt dışı faaliyetlerini 75 kişilik ekibiyle Türkiye’deki ofisinden yönetiyor. 130.000’i geçen hizmet veren ile 2000’i aşkın kategoride %98 müşteri memnuniyeti ile çalışmalarını sürdüren Armut, hizmet kalitesini ve teknolojisini dünyanın önemli pazarlarına taşıyor.

“2018’de gelirimizin %20’sinin yabancı pazarlardan gelmesini bekliyoruz”

Geçen sene aldığı 11,2 milyon liralık yatırım ile Türkiye’de 2016 yılının en yüksek internet yatırımına imza atan; geçtiğimiz yılı %200 büyüme ile kapatan Armut, HomeRun markasını Türkiye’den büyütüyor. Armut.com Kurucu Ortağı Başak Taşpınar Değim,

“Türkiye’deki hızlı büyümemize yeni pazarları da ekleyerek 2018’de gelirimizin %20’sinin yabancı pazarlardan gelmesini bekliyoruz. Hedefimiz, Türkiye’de yakaladığımız müşteri memnuniyeti ve büyüme ivmesini faaliyet gösterdiğimiz tüm pazarlara taşımak. İlk yurt dışı durağımız yerleşmiş ve rekabetçi bir pazar olan ABD ( aHomeRun.com) olmuştu. Şimdi üç farklı ülkede daha HomeRun ile hizmet veriyoruz. HomeRun.co.uk ile İngiltere, sa.aHomeRun.com ile Suudi Arabistan ve eg.aHomeRun.com ile Mısır sitelerimize ulaşabilirsiniz. Şu anda tadilat, ev temizliği, nakliyat, ev taşıma, çatı tadilatı gibi farklı hizmetler sunduğumuz bu pazarlarda da hizmet çeşitliliğimizi artırmayı hedefliyoruz. Önümüzdeki dönemde HomeRun markamızı farklı pazarlara taşımaya devam edeceğiz” dedi.

Daha fazla göster

Geleceği “Etki”leyecek Girişimler Sahneye Çıkıyor

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

“Big Bang” Yaklaşıyor

Geleceği “Etki”leyecek Girişimler Sahneye Çıkıyor

Dünyada girişimcilere en fazla kaynak sağlayan ilk üç girişimcilik yarışması arasında yer alan Big Bang Startup Challenge, hayatımızı etkileyecek birbirinden iddialı girişimlerle bu yıl altıncı defa düzenleniyor. İTÜ Çekirdek Erken Aşama Kuluçka Merkezi’nin düzenlediği etkinlik, 23 Kasım’da Uniq İstanbul’da “etki” temasıyla hayatı etkileyecek girişimcileri, yatırımcı ve kurumsal şirketlerle buluşturacak.

Türkiye’nin teknoloji ihracatında lider teknoparkı İTÜ ARI Teknokent bünyesinde bulunan İTÜ Çekirdek Erken Aşama Kuluçka Merkezi, bu yıl da fikirlerini girişime dönüştürmek yönünde ilerleyen girişimcileri vitrine çıkarıyor. Bu yıl ilk defa, sadece Türkiye’nin dört bir yanından İTÜ Çekirdek’e gelen ve yola çıkmaya hazırlanmış erken aşamadaki girişimleri değil, Türkiye’nin farklı illerinde bulunan, sayısı her geçen gün artan İTÜ Çekirdek partneri kuluçka merkezleri ve girişim hızlandırma programlarının en başarılı girişimcilerini de yatırımcılarla, kurumsal şirketlerle ve kamuoyuyla tanıştırıyor.

En iyi üniversite kuluçka merkezleri arasında dünyada 18. ve Avrupa’da 8. sırada olan İTÜ Çekirdek, Türkiye’de teknoloji tabanlı girişimciliğin yaygınlaşmasına önemli katkı sağlıyor. Bu kapsamda, fikir aşamasından başlayarak, girişimcilere gelişmiş girişimcilik eğitimleri, mentorluk destekleri, iş ağları kurma imkânları, çalışma alanları ve ürün geliştirme amaçlı laboratuvar erişimi sağlanıyor. Sonuçta ürününü piyasaya çıkmaya hazır hale gelmiş girişimciler, Big Bang Startup Challenge yarışması ile yatırımcı ve kurumsal şirketlerle tanışıyor ve bu kaynaklardan tarafından gerekli başlangıç sermayesiyle destekleniyorlar.

Tüm Türkiye’den gelen girişimcilerin hayallerini girişime dönüştürmek için gerekli sermaye kaynağına erişme fırsatı sunan Big Bang Startup Challenge, bu yıl da pek çok kurum ve kuruluş tarafından destekleniyor. Elginkan Vakfı, İstanbul Sanayi Odası, Uludağ Otomotiv Endüstrisi İhracatçıları Birliği, Enerjisa, ING Bank, Türkiye Teknoloji Geliştirme Vakfı, Hepsiburada, Cardtek, Monitise başta olmak üzere 40’ı aşkın destekçi, 14 yatırımcı şirket ve yatırımcı ağı ve 10 bireysel yatırımcı Big Bang’de geleceği etkileyecek başarılı girişimcileri destekleyecek. Big Bang günü, bu destekçi ve yatırımcılar tarafından toplam 5 milyon TL’yi aşan miktarda yatırım yapılması ve hibe dağıtılması bekleniyor.

10 bini aşkın girişim başvurdu!

Her yıl başvuru sayısının katlanarak arttığı İTÜ Çekirdek’e, bu yıl 10 bini aşkın başvuru gerçekleşti. Dinlenen binlerce başvuru arasından seçilen 478 aday “Ön Kuluçka” adımına kabul edildi. Bu aşamada fikirlerini ürün ve servislere dönüştürmeye başlayan girişimciler, çeyrek ve yarı final aşamalarını başarıyla tamamlayarak Big Bang’de yer almaya hak kazandı. Buna göre, en başarılı 20 girişim sahnede girişimlerini sunarken, toplam 90 girişim ise etkinlik alanında ziyaretçiler ve yatırımcılarla bir araya gelecek. Ödül kazanan ve yatırım alan girişimlerin en başarılıları ayrıca İTÜ Çekirdek Kuluçka programına kabul edilerek, bir yıl süreyle İTÜ ARI Teknokent tarafından özel olarak desteklenecek.

Konuyla ilgili detaylı bilgiye ve aday girişimlerin bilgilerine aşamalı olarak http://bigbang.itucekirdek.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Daha fazla göster

Cevizlik Girişimler: Bulut Klinik

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

Cevizlik girişimlerde bu hafta sağlık alanında yapılan faydalı bir projeden bahsedeceğiz: Bulut Klinik. Dijital gelişimin bize sağladığı en önemli katkılardan biri iletişim hızı diyebiliriz. İşte Bulut Klinik’te hasta-hastane/klinik-doktor arasında kolay ve hızlı bir iletişim kurulmasınıı sağlıyor. Randevu, medikal takip, soru-cevap gibi pek çok noktada hasta ve hastaneyi birleştirmek, buluşturmak istiyorlar. Şimdi bu faydalı uygulamayı daha detaylı tanıyalım.

Sağlık sektöründe deneyimli girişimciler tarafından kurulan “bulutklinik.com” Türkiye’de geliştirilen SaaS girişimlerinden.

“Kliniğinizi bulutların üzerine çıkarın!” sloganıyla hizmet veren Bulut Klinik’in kurucu ekibinden Yusuf Güleç, Türkiye’de 32 binden fazla sağlık kuruluşu olduğunu ve yataklı tedavi sunmayan 30 bin sağlık merkezinin potansiyel müşterileri olduğunu söylüyor. Şu ana kadar 160+ klinik ile 20.000’e yakın hastaya servis verdiklerini ifade ederken, 2 yıl içerisinde 2 bin kliniğe, 5 yıl içindeyse (yurt dışına açılarak) 10 bin kliniğe hizmet vermeyi hedeflediklerini ekliyor.

Bulut Klinik, her ölçekteki klinik ve muayenehane yöneticilerine randevu yönetimi, hasta ve medikal takibi, finansal hizmet takibi, raporlamalar gibi detaylı özellikler sunuyor. SKRS (Sağlık Kodlama Referans Sunucusu) veri setleriyle entegre çalışan girişim, Sağlık Bakanlığı sistemlerine entegrasyonunu 2018 yılı içerisinde tamamlamayı planlıyor.

Cevizlik Girişimler: Bulut Klinik

Hasta ve Doktorun uygulaması

Bulut Klinik Mobil Uygulaması ile birlikte hasta ve doktoru tek platform üzerinde buluşturup hastaların doktorlarına daha kolay ulaşabilmelerini, medikal bilgilerini takip edebilmelerini sağlıyor.

Mobil Uygulama sayesinde hastalar kaydettikleri medikal bilgilerini anlık olarak diyetisyeni ile, aile doktoru ile kısacası doktoru ile paylaşabiliyor.

Doktora Sor!

Mobil uygulama üzerinden klinik onayı ile birlikte hasta ve doktor arasında bilgilendirme amaçlı anlık mesajlaşma yapılabiliyor. Bu sayede hastalar doktorlarına istedikleri zaman soru sorabiliyorlar. Doktora Sor sayesinde hasta ve doktor arasındaki iletişim ve memnuniyet artıyor.

Bulut Klinik ekibi uygulamanın içerisine yakın zamanda online görüntülü görüşme, reçete, hasta medikal asistan hatta hastalar için oyunlaştırma (gamification) gibi ek özellikler getirerek ile kullanıcı karşısına çıkacaklarını ifade ediyor.

Bulut Klinik, modüler yapısı sayesinde bölünmüş hizmetlerin aksine kapsamlı bir altyapı sunuyor. Bu sayede iş yeri hekimlerinden güzellik merkezlerine, diş kliniklerinden tıp merkezleri ve hastanelere kadar farklı merkezlere ulaşması mümkün.

Daha fazla göster

Twitter Video Web Sitesi Kartı

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

Bugün, Twitter Video Web Sitesi Kartı’nı tanıtıyor. Bu yaratıcı format, markalara Twitter’da videonun gücünü kullanarak, hedef kitlelerinde merak uyandırmayı ve böylece onları kendi web sitelerine çekmesine imkan tanıyor.

Kullanıcılar, markalardan her geçen gün daha fazla kişiselleştirilmiş etkileşimler bekliyor. Markalardan, dijital dönüşüm yolunun çeşitli aşamalarında tüketicilere daha sorunsuz kullanıcı deneyimi sağlamak istediklerini duyuyoruz. Bugün, Twitter’da markaların yayınladığı videoyu izleyerek ilgili konu hakkında daha fazla bilgi edinmek veya anında harekete geçmek için kullanıcıları markanın web sitesine çekmeyi başaran yepyeni bir format olan Video Web Sitesi Kartı’nı tanıtıyor. Bu yaratıcı format, markalara Twitter’da videonun gücünü kullanarak, hedef kitlelerinde merak uyandırmayı ve böylece onları kendi web sitelerine çekmesine imkan tanıyor. Hayranların ilgisi video ile sona ermeden web sitesine yöneliyor.

Bir marka, kullanıcıları Twitter’da yayınladığı yaratıcı bir videonun gücüyle web sitesine çeken Video Web Sitesi Kartı’nı, First View’ün yüksek erişimi ile birleştirmek isteyebilir. Bu doğrultuda, bu birleşme bir ürün lansmanını duyurmak, gezi severleri bahsi geçen tatil lokasyonu hakkında daha fazla bilgi almak için yönlendirmek veya yeni bir video oyunun satışlarını artırmak üzere oyun oynamaya davet etmek için kullanılabilir. Video Web Sitesi Kartı, tüketicinin içerikle etkileşime geçmesi, içerik hakkında daha fazla bilgi alması ve bundan diledikleri şekilde faydalanması önünde bulunan engelleri kaldırıyor.

Twitter Video Web Sitesi Kartı

Şirketler kullanıcıları videonun gücüyle web sitesine çeken Video Web Sitesi Kartı ile şunları yapabilir:

Nitelikli tüketicileri cezbedebilir:

Şirketler, markalarının değerini, ürününü veya hizmetini sergileyen 360 derece otomatik oynayan videolar ile nitelikli tüketicileri cezbedebilir. Beta sürümünde incelediğimizde, Video Web Sitesi Kartı mobil video reklamlar söz konusu olduğunda sektöre kıyasla 2 kat daha fazla tıklanma oranı elde etti.

Gupta Media (@GuptaMedia), hip-hop sanatçısı Aminé’in (@heyamine) ilk albümü “Good For You” için dijital akış oluşturmak adına, Video Web Sitesi Kartı’nı kullanan Republic Records (@RepublicRecords) da dahil olmak üzere birçok beta müşterisi ile ortaklık kurdu.

Video Web Sitesi Kartı, Aminé’in müzik videosundaki göz alıcı klipleri kullanıcı zaman çizelgelerinde dikkat çekmek ve bunları şarkıları tam olarak dinleyebilecekleri Spotify’a bağlamak için kullanmamıza izin verdi. Spotify için tıklama başına 0,04 ABD dolar maliyetle 53,000 tıklama elde ettik ve bonus olarak 303,000 video görüntüleme aldık. Bu gibi kampanyalardan elde edilen başarıya dayanarak, mümkün olduğunca ileriye doğru, bu reklamları stratejimize dahil etmeyi umuyoruz “dedi.

— Aaron Bogucki, VP of Digital Media, Republic Records

Marka etkileşimini video bittikten sonra da devam ettirir:

Daha fazla bilgi almak veya harekete geçmek üzere tüketicilerinizi web sitenize yönlendirecek yaratıcı tasarımlarla, etkileşimi videonun ötesine taşıyabilirsiniz. Örneğin, Bank of Amerika (@BofA), mobil bankacılık uygulamasının özelliklerini sergilemek için eğlenceli skeçler kullandı ve daha fazla bilgi isteyen kullanıcıları siteye yönlendirdi.

Etkileşimin video ile sona ermiyor oluşuna bayıldık. Bank of America aplikasyonunun avantajlarını sergileyebildik ve daha sonra ilgilenenlere akıllarındayken tıklayarak daha fazla bilgi edinme imkânı sağlayabildik. Kampanyalarımızla birlikte çoğalan binlerce ziyaretçiyi sitemize götürmeyi başardık.

— Chris Smith, SVP, Kurumsal Sosyal Medya Pazarlaması

Twitter Video Web Sitesi Kartı

Müşterilerin ilgilerini canlı tutabilir:

Müşteriler beklerken onların ilgilerini canlı tutabilirsiniz. Mobilde video, ekranın üst kısmına oynamaya devam eder ve bu esnada web sitesi altta yüklenir. Bu deneyimi birleştirerek, siteyi daha yüklenirken hızla terk eden kullanıcı sayısının önemli ölçüde azaldığını gördük. Hatta beta katılımcıları, sektör standartlarının üstüne çıkarak kullanıcıyı muhafaza etme oranlarında ortalama %60’lık bir artışa tanık oldular.

Jaguar USA (@JaguarUSA), yeni araba modeli F-TYPE’ın zarif tasarımını konu edinen bir video ile kullanıcılarının ilgisini çekmek için bu formatı kullandı ve kullanıcıları sonrasında web sitelerinde konuyla ilgili daha fazla bilgi edinmeye davet etti.

Video Web Sitesi Kartı, yeni 2018 Jaguar F-TYPE modelini görsel olarak sergilememize, özelliklerini keşfetmek ve kendi tasarımlarını başlatmak için kullanıcıları siteye yönlendirmemize olanak sağladı. Site yüklenirken kullanıcının videoyu izlemeye devam etmesine imkan veren deneyim, sabit bir görsel kullanımına kıyasla web sitemize % 25 oranında daha verimli bir ziyaretçi trafiğinin ulaşmasını sağladı.

— Brady Fain, Sosyal Medya Uzmanı, Jaguar Land Rover Kuzey Amerika

Twitter Video Web Sitesi Kartı

Video Web Sitesi Kartı, otomatik oynatma videosu, kişiselleştirilebilir bir başlık ve büyük bir hedef sekmesi ile eşleştirilmiş olan hedef URL’yi içeriyor.

Reklamcılar, optimizasyon amacıyla bu özelliği; video görüntülemeleri, web sitesi tıklamaları veya bilinirlik hedefleri için çalıştırmak arasında seçimi kendileri yapabiliyor. Örneğin bir film stüdyosu yeni bir film piyasaya sürmek istediğinde, ilk hedefi filmin bilinirliğini artırmaksa, Video Web Sitesi Kartı’nı fragman görüntülemeleri için optimize edebilir. Daha sonra kampanya ilerleyip film gösterime girdiğinde ve asıl hedef bilet satışlarını artırmak olduğunda da, bu sefer özelliği, web sitesi tıklamaları için optimize edebilir.

Video Web Kartı artık tüm dünyadaki reklamcılar tarafından kullanılabilir. Daha fazla bilgi edinmek ve bugün başlamak için Yardım Merkezini ziyaret edin veya hesap ekibinize ads.twitter.com adresinden ulaşın.

Daha fazla göster

3. Kamu Özel İşbirliği Sağlık Zirvesi İçin Geri Sayım Başladı

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

Bir Çok Yabancı Ülkenin Ekonomi Bakanlarının da Katılımıyla Gerçekleştirilecek Zirvede, T.C. Sağlık Bakanı Ahmet Demircan,Türkiye’deki Şehir Hastaneleri Yatırımlarıyla İlgili En Son Gelişmeleri Açıklayacak.

(24-25 Ekim 2107, Shangri-La Bosphorus Otel,İstanbul)

T.C. Sağlık Bakanlığı’nın himayesinde ve Başbakanlık Yatırım, Tanıtım ve Destek Ajansı’nın desteği ile Elmadağ Hukuk ve PPP Experts’in organizasyonunda bu yıl üçüncüsü düzenlenen Kamu Özel İşbirliği Sağlık Zirvesi (3rd Annual PPP Healthcare Summit), 24-25 Ekim tarihlerinde Shangri-La Bosphorus Oteli’nde gerçekleştiriliyor. MÜSİAD ve İTO’daetkinliğe destek veren kurumlar arasında bulunuyor.

Zirvede T.C. Sağlık Bakanı Ahmet Demircan, Türkiye’de yatırımları gerçekleştirilmekte olan şehir hastaneleriyle ilgili en son gelişmeleri açıklayacak. Bazı yabancı devletlerin sağlık bakanlarının yanı sıra, kamu ve özel sektörden birçok sağlık profesyonelini bir araya getirecek etkinlik, yerli ve yabancı katılımcılar için fikir ve deneyim paylaşımlarında bulunabilecekleri bir platform işlevi görecek. Katılımcılar, sağlık alanında Türkiye ve dünyadaki en son kamu-özel sektör ortaklığı (PPP) gelişmelerinden haberdar olacak.

Kamu Özel İşbirliği Sağlık Zirvesi’nin (3rd Annual PPP Healthcare Summit) üçüncüsü bu yıl, 24-25 Ekim tarihlerinde İstanbul’da düzenleniyor. PPP Experts ve Elmadağ Hukuk tarafından organize edilen zirve, Sağlık Bakanlığı himayesinde ve Başbakanlık Yatırım, Tanıtım ve Destek Ajansı desteği ile gerçekleştiriliyor. MÜSİAD ve İTO daetkinliğe destek veren kurumlar arasında bulunuyor. Sağlık Bakanı Ahmet Demircan’ın yanı sıra bazı yabancı devletlerin sağlık bakanları, kamu ve özel sektörden birçok uzman isim, zirveye konuşmacı ve dinleyici olarak katılacak. Bakan Demircan, zirvenin ilk gününde yeni şehir hastaneleriprojeleri ve sıradaki yatırımlar hakkında bilgi verecek. Yeni sağlık projeleri arasında 1.200 yataklı İzmir Yenişehir, 1000 yataklı Antalya, 750 yataklı Diyarbakır, 800 yataklı Aydın, 4.200 yataklı İstanbul Sancaktepe, 900 yataklı Ordu ve 1.100 yataklı Trabzon Şehir Hastanesi bulunuyor.

Zirve, sağlık sektöründe yer alan kamu kurumları ve özel şirketlerin temsilcilerini aynı çatı altında buluşturmayı amaçlıyor. Katılımcılar, Türkiye ve dünyada sağlık alanında kamu-özel sektör işbirliklerine ilişkin en son gelişmeleri dinleme ve birbirlerinin deneyimlerinden istifade etme fırsatı bulacak.

Zirvenin bu yılki organizasyonunda hastanelerin finansman ve operasyon boyutuna ağırlık verilecek. En iyi uygulamalardan örneklerin paylaşılacağı zirvede, hastanelerin en etkin ve verimli şekilde nasıl yönetileceği ele alınacak, profesyoneller arası fikir ve deneyim alışverişi için aktif bir paylaşım ortamı sunulacak.

Zirve, Türkiye’de kamu ve özel sektör işbirliklerine özel tek etkinlik olma özelliği taşıyor. Sağlık sektöründe faaliyet gösteren veya bu alana ilgi duyan şirketlerin her yıl olduğu gibi bu yıl da yoğun katılımına sahne olması beklenen zirvede, kamu-özel sektör işbirliklerinin dünyadaki örnekleri de katılımcılarla paylaşılacak.

Zirvenin sponsorları arasında; Rönesans Sağlık Yatırım (Strategic Partner), Kuponsa (Technology Partner), Akfen İnşaat ve CCN Holding (Platinum Partner), Bilim Sağlık Hizmetleri(Golden Partner), Honeywell (Silver Partner), Mott MacDonald , Went, Alperen, Turkish Airlines (Supporting Partners) gibi şirketler yer alıyor

Beşiktaş’taki Shangri-La Bosphorus Oteli’nde gerçekleştirilecek zirveye katılmak için www.ppphealth.com adresinden kayıt yaptırmak mümkün.

Daha fazla göster

Sosyal Medyanın İnsanlar Üzerindeki Etkisi

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

Sosyal Medyanın İnsanlar Üzerindeki Etkisi

Sosyal medya şüphesiz hayatın her alanında insanları etkilemeye devam ediyor. Peki gerçekten başınızı iki elinizin arasına alıp ne derece etkilendiğinizi düşündünüz mü? Sosyal medyayı kullanma biçimimiz ne kadar samimi? Çoğumuzun faydalı kullanmadığını şimdi itiraf edelim. Bir düşünün, (çocukluğunuza inin) sokakta koşup oynadığınız arkadaşlarınıza dil çıkardığınız zamanları hatırlayın.

Kargastik videolar serimizde tam da bu konuya parmak basan bir video ile karşınızdayız: Sosyal Medyanın İnsanlar Üzerindeki Etkisi. Dil çıkarmak :P’den ibaret. 1 ve 0‘dan oluşan emojiler iletişimi yüz yüze konuşmaların yerini almış durumda. Arkadaşınızla konuşurken BÜYÜK yazarsanız bağırıyor, cümle sonuna nokta koyarsanız trip atıyor olursunuz.

Dweoıqwaskdklasjsrl. Rastgele harflere basarak gülme efekti. Bir emojiye tıklamak ya da 🙂 yapmak zor geliyor yüksek ihtimal ondan bunu ürettiler.

Düşünsenize ben ve Karga bir kafeteryadayız, Karga insanları gagalıyor, bense telefonla oynuyorum. Biri gelip Karga’na sahip çık demez mi? Onu dediğinizde size düz_insan’ı yolluyoruz bloklayıp rahatlayın diye.

Videoda neler bulacaksınız?

– Yüz yüze iletişimle sosyal medya arasındaki fark
– Akıllı telefonların insanları yalnızlaştırması
– Sosyal medyanın insan ve iletişime etkisi

Sosyal medya pis, kötü demiyorum. Ülke sınırlarını aşıp çok sayıda arkadaşınıza aynı anda ulaşmanızı mümkün kılıyor. Evet kesinlikle etkisi büyük ama biraz daha insanlar ile iletişime önem vermeye özen göstermeliyiz. Özellikle videoda da bahsedildiği gibi. Çocukların daha küçük yaşta ağlamayıp sussun diye ellerine tutuşturulan tablet ve cep telefonları iletişim odaklı düşünme yetilerini olumsuz etkiliyor. Bir de robotlar var biz değil artık onlar akıllı olmaya başladı. Dikkatli olun aklımızı alacaklar.

Daha fazla göster

Trend Konular

Copyright © 2016-2017 Dijital Karga - Dijital Şakaya Gelmez!