Connect with us
Sodexo’dan Vodafone Red Business’lı İşletmelere Özel Kampanya

Sodexo’dan Vodafone Red Business’lı İşletmelere Özel Kampanya

Yaşam kalitesi hizmetlerinde dünya lideri olan Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri, Vodafone Red Business üyelerine özel bir kampanya hazırladı. İlk defa Restaurant Pass müşterisi olacak Vodafone Red Business üyelerine, verecekleri ilk siparişin yarısı tutarında Gift Pass Hediye Çeki hediye ediliyor.

Yaşam kalitesi hizmetlerinde dünya lideri Sodexo, müşterilerine yeni avantajlar sunmaya devam ediyor. 1 Aralık 2017 – 1 Mart 2018 tarihleri arasında geçerli olacak yeni kampanyada ilk defa Restaurant Pass müşterisi olacak Vodafone Red Business’lılar, verecekleri ilk siparişlerinin yarısı tutarında Gift Pass Hediye Çeki kazanma şansı elde ediyor.

Kampanyadan faydalanmak isteyen firmaların sodexoavantaj.com internet sitesinden katılım formunu, Vodafone Kampanya şifresiyle birlikte doldurmaları yeterli oluyor. Firmalar Vodafone kampanya kodunu Vodafone Avantaj Cepte uygulamasından veya SODEXO yazıp 6666’ya göndererek alabiliyorlar.

Sosyal Medya Uzmanı / Hem Okur Hem Yazar / Gözlemci ve Araştırmacı

Sponsorlu Gönderi
Yorumlara Göz At

Giriş yapmalısın Giriş Yap

Yorum Yap

Şaka Değil: 2 Nisan Dünya Otizm Farkındalık Günü

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

2 Nisan Dünya Otizm Farkındalık Günü

GFK Türkiye’nin yaptığı araştırmaya göre her 10 kişiden sadece 3’ü otizmi duymuş. 2 Nisan Dünya Otizm Farkındalık Günü’nde buna dikkat çekmek istedik.

Türkiye’de çok az insan 2 Nisan’ın Dünya Otizm Farkındalık Günü olduğunu biliyor. Tohum Otizm Vakfı, 2 Nisan Dünya Otizm Farkındalık Günü’ne dikkat çekmek için 1 Nisan Dünya Şaka Günü’nde bu bir şaka değil dedi. Ekşi Sözlük’te 1 Nisan günü öğle saatlerinde sayfayı ziyaret eden kullanıcılar tüm entrylerde ‘Bu Bir Şaka Değil’ başlığı ile karşılaştı. Aynı başlıklar karşısında şaşkınlık yaşayan Sözlük yazarları sonrasında, 2 Nisan’a dair bir bilgilendirme mesajı ile karşılaştılar.

Ekşi Sözlük kullanıcıları büyük bir şok yaşadı!

Her yıl dünyanın birçok ülkesinde 1 Nisan günü yüzlerce kişi komik ya da tuhaf şakalar yapıyor ya da bu şakaların kurbanı oluyor. Bu yıl ise dikkatler başka bir gerçeğe yöneldi. Otizmin, görülme sıklığının her geçen yıl arttığı ve 68 çocuktan birinin otizm riski ile dünyaya geldiğinin altı çizildi.

4129Grey’in yürüttüğü, Ekşi Sözlük’ün desteklediği kampanyaya birçok ünlü isim, blogger ve sosyal medya fenomeni paylaşımları ile destek verdi. Kampanya aynı zamanda  mecranın otizm konusunda ilk defa kullanılmasına da öncülük etti.

Ünlülerden büyük destek

Kampanyaya sosyal medya hesapları üzerinden Ebru Gündeş, Ayşe Tolga, Erhan Çelik, Azra Kohen, İbrahim Büyükak, Mustafa Sandal, Özge Borak, Pınar Altuğ, Esra Erol, Sinem Güven gibi birçok ünlü isim, sosyal medya fenomeni, blogger ve bireyler destek verdi.

Şaka Değil: 2 Nisan Dünya Otizm Farkındalık Günü

Her 10 Kişiden Sadece 3’ü Otizmi Duymuş

Türkiye’deki bireylerin otizm algısı ve bilgi düzeyini ölçmek için GFK Türkiye desteğiyle Tohum Otizm Vakfı için 2015 yılında yapılan araştırmaya göre her 10 kişiden sadece 3’ü otizmi duymuştur.

Her 68 çocuktan birinin otizm riski ile doğmasına, her 20 dakikada 1 çocuğun otizm tanısı alıyor olmasına rağmen araştırma sonuçlarına göre ülkemizde hala otizmin ne olduğu, neden olduğu, belirtileri ve tedavisi tam anlamı ile bilinmediğini görülmüştür.

Otizm, doğuştan gelen ve genellikle yaşamın ilk üç yılında fark edilen karmaşık bir gelişimsel bozukluktur. Otizmin, beynin yapısını ya da işleyişini etkileyen bazı sinir sistemi sorunlarından kaynaklandığı düşünülmektedir. Çocuğun çevresi ile yeterli sosyal ilişkiler kuramaması, dil-iletişim alanında belirgin gelişimsel sorunlar göstermesi ve takıntılı davranış biçimlerine sahip olması ile tanımlanır.

Otizmin nedeni günümüzde hala bilinmemekle beraber genetik temelleri olabileceği, çevresel faktörlerle tetiklendiği görüşü hâkimdir.

Erken Tanı ve Eğitimle, Otizmli Bir Çocuk Yeniden Doğabilir

Otizmin günümüzde bilinen tek tedavisi, erken tanı ile yoğun, sürekli özel eğitimdir. Erken tanı ve doğru bir eğitim yöntemi ile yoğun olarak eğitim alan çocukların yaklaşık %50’sinde otizmin belirtileri kontrol altına alınabilmekte ve gelişim sağlanabilmektedir. Hatta bazı otizmli çocukların ergenlik yaşına geldiklerinde diğer arkadaşlarından farkı kalmayabilmektedir. En önemli nokta olabildiğince erken dönemde (18 ay civarı) tanı koyabilmek ve haftada en az 30 saati bulan yoğun bir eğitim almalarını sağlamaktır. Özellikle 3 ile 5 yaş arasında bu yoğun eğitim çok kıymetlidir.

Tohum Otizm Vakfı Hakkında

Tohum Türkiye Otizm Erken Tanı ve Eğitim Vakfı, “Otizm Spektrum Bozukluğu ve Yaygın Gelişim Bozukluğu” olan çocukların erken tanısının konulması, özel eğitimi ile topluma kazandırılmasına öncülük edilmesi ve bunun yurt çapında yaygınlaştırılması amacıyla, kar amacı gütmeyen ve kamu yararını gözeten bir sağlık ve eğitim vakfı olarak 15 Nisan 2003 tarihinden bu yana çalışmalarını yürütmektedir.

Daha fazla göster

AIDS’le Savaşta Kırmızı iPhone 7

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

Kırmızı olsun benim olsun. iPhone 7

Kırmızı olsun benim olsun. iPhone 7 kırmızısını görenler biraz tereddütte. Tam kırmızı olmayan rengi ile sosyal medyada gündeme gelen Apple bugüne kadar hiç bir modelde bu rengi kullanmamıştı. Teknoloji devinin AIDS’le savaş için tercih ettiği kırmızı renkli bu iPhone modellerini alanlar, ödedikleri parayla hem iPhone almış olacak; hem de AIDS’le savaşan Global Fund’a destek vermiş olacak.

Apple’ın CEO’su Tim Cook kırmızı renkle ilgili neler söylemiş bir bakalım, “Kırmızı renkteki bu özel sürüm iPhone, (RED) ile işbirliğimizi onurlandıran, bugüne kadarki en büyük (PRODUCT)RED teklifimiz ve bu ürünü müşterilerimizin elinde görmek için sabırsızlanıyoruz.”

Kırmızı iPhone 7 satın almak isteyenler için fiyat bilgisi paylaşalım. 32 GB depolama için net 4.299 TL, iPhone 7 Plus modelinde ise 4.949 TL.

Daha fazla göster

Facebook Awards İçin Başvurular Başladı

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

Facebook Awards İçin Başvurular Başladı

Facebook, hikaye anlatımının yeni yollarını kullanırken aynı zamanda iş sonuçları da elde eden yaratıcı işlerin ödüllendirildiği Facebook Awards için başvuruların başladığını duyurdu.

Bu yıl 7’nci kez gerçekleşecek Facebook Awards, her sene kendini yenilemeye devam ediyor. Bu doğrultuda, bu yıl eklenen yeni kategoriler arasında aşağıdakiler yer alıyor:

  • Gül (mizahı farklı seviyelere taşıyan işler)
  • Harekete geç (davranış tarzını değiştiren işler)
  • Ağla (düşündüren işler)
  • Sev (kişileri markaya bağlayan işler)
  • Wow (inovatif işler)

Son başvuru tarihi 28 Nisan 2017 olan Facebook Awards hakkında ayrıntılı bilgi için facebookawards.com sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Daha fazla göster

Hadi Güzel Bir Şey Yapalım

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

Hadi Güzel Bir Şey Yapalım

Sosyal medyanın gücü ve beraberinde getirdiği farkındalık örneğine bir yenisi eklendi. Bir süre önce sosyal medyada yayılan bir fotoğrafta bir annenin bir evladını halk otobüsünde sırtında taşıdığı görüldü. Ardından bu fotoğrafta yer alan kişiye ulaşılması için sosyal medya kullanıcıları bir seferberlik ilan etti. Mehmet Emin Balay’ın çağrıda bulunduğu o tweet karşısında Twitter kullanıcıları sessiz kalmadı.

Ardından paylaşımın altına Mehmet Güllüoğlu isimli kullanıcı “Bulan bana ulaşsın tekerlekli sandalye tamam” yazdı. Geriye bir tek fotoğrafta yer alan anneyi bulmak kalmıştı. Bunun için sosyal medyada devam eden seferberlik sonucunda ailenin bir yakınına ulaşıldı. Aileden bilgi alındı. Ardından Kızılay ile birlikte ailenin ihtiyaçları giderilmesi için çalışmalar başlatıldı. Süreci takip edip detayları paylaşacağız.

Sosyal medya kullanıcıları başlattığı bir kampanya ile güzel işlerin gerçekleşmesinde etkili oluyor. #TurkishAirlinesHelpSomalia ile başladığımız bu haberlere ikincisi ile devam ettik. Devamının gelmesi dileğiyle.

Daha fazla göster

LG OLED TV Ödüllü Kafatası Adası Yarışması

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

LG OLED TV Ödüllü Kafatası Adası Yarışması

LG Electronics Türkiye’nin başlattığı yarışma kapsamında kongilekazan.com adresindeki eğlenceli yarışmaya katılanlar “Televizyonların kralı” seçilen LG OLED TV ve Kong: Kafatası Adası filmine özel hediyeleri kazanma şansı yakalayacaklar. Yarışmaya son katılım tarihi 9 Nisan 2017.

LG Electronics Türkiye’nin Kong: Kafatası filminin gösterime girmesi şerefine başlattığı yarışmada LG OLED TV ve filme özel hediyeleri kazanma şansı sizi bekliyor.

“Televizyonların kralı” LG OLED TV

New York’taki CE Week’te gerçekleşen 12’inci Yıllık Elektronik TV Shootout Değerlendirmeleri sonucunda LG OLED TV, “Televizyonların Kralı” seçilmişti. Her yıl gerçekleştirilen etkinlikte, sektörde önde gelen televizyon üreticilerinin amiral gemisi televizyonları karşılaştırılarak en iyi ürünü ortaya çıkarılıyor. En iyi televizyonu seçmek için oy verenler toplam 9 kategoride siyahlık seviyesi, farkedilen kontrast, renklerin netliği, hareket çözünürlüğü gibi ana performans özelliklerini göz önünde bulunduruyorlar. Nefes kesen renk kalitesine sahip LG OLED TV rakiplerine fark atarak 2016’nın “Televizyonların Kralı” ilan edilmişti.

Kral “Kong” geri dönüyor

Bu yılın merakla beklenen filmlerinden biri olan Kong: Kafatası Adası’nda bilim insanları, askerler ve maceraperestlerden oluşan bir grup Pasifik Okyanusu’nda yer alan, güzel olduğu kadar tehlikeli, efsanevi bir ıssız adayı keşfetmek için bir araya gelmiştir. Bildikleri her şeyden kopan bu ekip, güçlü Kong’un alanına girdiklerinde insan ile doğa arasındaki nihai mücadelenin fitilini ateşlerler. Keşif görevleri hayatta kalma savaşına dönüşürken, insanoğlunun ait olmadığı bu ilkel cennetten kaçmaya çalışırlar.

Daha fazla göster

Bu Kez Çağrı Türk Hava Yolları’na #TurkishAirlinesHelpSomalia

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

Evet yanlış duymadınız. Twitter’da dalga dalga yayılan bir kampanya var. Jerome Jarre isimli yabancı bir Twitter kullanıcısı seçtiği hashtagler ile farklı kampanya serileri başlatmıştı. Bu seferki Somali için. Toplam takipçi sayısı 1.2 milyon. Ona cevap yazıp destek verenlerin büyük bir kısmı mavi tike sahipler. Bunlar arasında 5.4 milyon takipçili ünlü aktör Ben Stiller da var. Ve dalga dalga yayılıyor kampanya.

Başta Somali olmak üzere Doğu Afrika’daki insani krize dikkat çekiyor ve oraya yardım götürelim diyor. Bununla ilgili Somali’ye uçan tek şirket Türk Hava Yolları’ymış. Bu sebeple #TurkishAirlinesHelpSomalia etiketiyle destek istiyorlar bize uçak tahsis et biz uçak dolusu yardım gönderelim oraya diye. Müthiş bir kampanya olmuş. Etkisinin çok büyük olması dileğiyle.

#TurkishAirlinesHelpSomalia

Daha fazla göster

#BirBaşkaŞiir Türkiye’nin İlk Ortak Şiiri

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

#BirBaşkaŞiir Türkiye’nin İlk Ortak Şiiri

Ford, yeni sosyal medya kampanyası #BirBaşkaŞiir ile yepyeni ve inovatif bir sanat projesine imza atıyor. Ford, tüm Twitter kullanıcılarını Türkiye’nin ortak şiirini oluşturmak üzere tweet atmaya davet ediyor.

Ford, 14 Şubat Sevgililer Günü’nde, sosyal medya kullanıcılarıyla birlikte Twitter’da paylaşılan aşk sözcüklerinden aldığı ilhamla Türkiye’nin ilk ortak şiirini yazmaya hazırlanıyor. Ford’un yapay zeka ile çalışan robot şairi @birbaskasair, ayrıca @birbaskasair hesabına #BirBaşkaŞiir etiketi ile tweet atan tüm sosyal medya kullanıcılarına özel maniler yazacak.

Aruz vezninden cinaslı kafiyeye kadar farklı şiir tekniklerine hakim olan @birbaskasair, kampanya süresince aşka dair Twitter’da yazılmış ve yazılacak tüm kelimeleri okuyup analiz edecek. Onlardan aldığı ilhamla, 14 Şubat günü saat 17.00’da Ford Türkiye Youtube ve Facebook hesaplarında gerçekleşecek canlı yayınlarda Türkiye’nin ilk ortak aşk şiirini yazacak. Sanatçı İlhan Şeşen, kendine has yorumuyla bu şiiri canlı yayında okuyacak.

Ford’un @birbaşkaşair’i, 14 Şubat’a kadar Türkiye’nin ortak aşk şiirine katkıda bulunmak isteyen herkesin #BirBaşkaŞiir etiketiyle yapacağı aşk dolu tweetlerini bekliyor.

Ford’un İlhan Şeşen ve @birbaşkaşair’li sosyal medya kampanya filmi

Daha fazla göster

Çocuklar Pozitip ile Eğlenirken Öğrenecek

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

Pozitip

Pozitip ismi ne tatlı dimi. Enerjisa, “Enerjini Koru” tasarruf kampanyasına kaldığı yerden devam ediyor. Nasıl mı? Çocuklar için hazırlanan Enerjimi Koruyorum mobil oyunuyla. Enerjisa’nın çizgi karakteri Pozitip ile eğlenceli bir oyunun kahramanı olacak çocuklar, enerji verimliliğini öğrenecek.

Sürdürülebilir bir dünya ve daha iyi bir enerji geleceği için harekete geçen Enerjisa, enerji kaynaklarının en verimli şekilde kullanılmasını desteklemek için “Enerjini Koru” sloganıyla başlattığı tasarruf hareketi ile enerji tasarrufunun önemine dikkat çekmeye devam ediyor. Öncelikle hane halkından başlayacak olan bu hareket ile ülke genelinde herkesin enerji tasarrufu yapması ve tüketim davranışlarında bir değişim sağlaması hedefleniyor.

Enerjisa, çocuklara enerji tasarrufunu eğlenceli ve öğretici bir yol ile anlatıyor. ‘Enerjimi Koruyorum’ mobil oyunu sayesinde çocuklar, dünyanın enerji kaynakları hakkında bilgi sahibi olurken, sınırlı olan kaynakları nasıl koruyabileceklerini hem eğlenceli hem de öğretici bir şekilde öğreniyor.

Enerji şehri inşa edecekler

Enerji Verimliliği Eğitimleri projesi ilköğretim çağındaki çocuklar için düzenleniyor. Bugüne kadar 520 okuldan yaklaşık 250 bin öğrenciye ulaşmışlar. Şimdi de Enerji Verimliliği Eğitimlerini, hazırlanan mobil oyun ile tüm çocuklara anlatmayı hedefliyor. Çocukları bir maceraya davet eden ‘Enerjimi Koruyorum’ oyunu, enerji koruyucusu Pozitip’in yardımıyla yeni bir şehir inşa edilmesiyle başlıyor. Çocuklar her adımda enerji tasarrufu sağlayacak yöntemleri öğreniyor ve bu yöntemleri uyguladıkça yeşil puanları topluyor. Ayrıca çocuklar, oyundaki evleri ziyaret ederek eğlenceli tutumluluk görevlerini yerine getiriyor, evleri verimli hale getiriyor ve kazandığı ödüllerle yeni maceralara açılmanın keyfini yaşıyor.

Enerjimi Koruyorum oyununa Google Play Store ve Apple Store üzerinden ücretsiz erişebilirsiniz. Web sitesini gaklayabilirsiniz.

Daha fazla göster

Bulut Perakende Sanal Santral ve İnternet Kampanyası

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

bulut-perakende

Yemek kartlarını bilmeyeniniz yoktur. Hele çalışıyor iseniz bir tanesine mutlaka sahipsinizdir. Edenred, Türkiye’de 1,5 milyonu aşkın çalışana yemek kartı, akaryakıt kartı, hediye kuponu gibi çözümler sunuyor. Millenicom da 2004 yılından beri müşterilerine bütünleşik telekom hizmetleri sunuyor. İki firma restoranlara büyük kolaylık sağlayacak bir kampanyaya imza atıyor. Kampanya kapsamında, iletişim ihtiyaçlarını Ticket üzerinden Millenicom Bulut Perakende sistemine taşıyan işletmeler üç ay ücretsiz internet kazanıyor.

Ticket, kurumsal müşterilerinin ve çalışanlarının kendilerine özel avantajlardan yararlanarak giderlerinin azaltılmasını sağlıyor. Red Club, Business avantajları arasına bir yenisini daha ekledi. Kampanya 31 Aralık 2017 tarihine kadar sürecek. İşletmelerin iletişim ihtiyaçlarını yönelik bir formül geliştirilmiş. Ticket kullanan firmalar için geçerli. Millenicom Bulut Perakende’ye tüm iletişim ihtiyaçlarınızı yönlendirin. Bir santralin kazandırdığı tüm fonksiyonlara perakende sektörüne özel olarak hazırlanmış olan arama raporları ile sahip olun. Kampanyaya katılan işletmeler; Her Yöne 300dk Ses Paketi hakkında sahip oluyor. Ayrıca 8 Mbps’ye kadar limitsiz (50 GB AKN) internet, 2 Hat Destekli FXS Gateway, 4 portlu VDSL Kablosuz Modem avantajlarını içeren Bulut Perakende santral hizmetine 149 TL yerine 79 TL’ye ve 3 ay bedava fırsatıyla erişebilecekler.

Edenred Türkiye Satış Direktörü Evren Erdinç işbirliğiyle ilgili açıklama yaptı.

“Ticket olarak, kullanıcılarımıza kurumsal satın almalarda indirimler sunan Red Club Business platformu ile iş ortaklarımıza pek çok özel kampanya düzenliyoruz. Bu kapsamda Millenicom ile işbirliğimiz de bizim için çok önemli. Red Club Business avantajlarına yenilerini eklemeye devam edeceğiz.”

Millenicom Kurumsal Satış ve Pazarlama Direktörü Petek Öztürk, gerçekleştirilen işbirliği ile ilgili şunları söyledi.

“EWE Türkiye Holding’in %100 iştiraki olan Millenicom olarak, yerel pazarda elde ettiğimiz 12 yıllık tecrübeyi, EWE grubun Almanya’da 85 yıldır sürdürmekte olduğu mükemmeliyet vizyonu ile birleştirerek hizmet kalitesini daha da yüksek seviyeye taşımaya devam ediyoruz. İletişim ihtiyaçlarını zorunluluk olmaktan çıkartarak, maliyet avantajı ile işletmelere değer katan yan faydalar sağlıyoruz. Edenred ile yapmış olduğumuz iş ortaklığını bu anlamda çok önemsiyoruz. Perakende sektöründe gerçekleştirdiğimiz yatırımı, Edenred iş ortaklığı ile pekiştirmek bizim için son derece sevindirici!”

Türkiye’nin ilk yemek kartı

Edenred, 42 ülkede ön ödemeli hizmet kuponları ve kartları alanında faaliyet gösteriyor. Dünya çapında 40 milyondan fazla kullanıcısı olan Edenred 680.000 şirket, 1.400.000 üye kuruluş şirketi ile faaliyet gösteriyor. Türkiye’de yemek kuponu hizmetini sunan ilk uluslararası firma olan Edenred, Türkiye’de yemek kartı Ticket Restaurant, 1600 benzin istasyonunda geçerli akaryakıt kartı Ticket Business Fuel, 29 markada geçerli hediye çekleri Ticket Compliments ve ihtiyaç sahibi kişilere dağıtılacak yardımların dağıtımını kolaylaştıran yardım kartı Ticket Service ile hizmetlerini vermeye devam ediyor.

Daha fazla göster

Hayalindeki robotu anlatır mısın? #hayalimdekirobot

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

“Her çocuğun hayalinde bir robot vardır.” Bu cümle #hayalimdekirobot projesine katılan bir çocuğun kendi cümlesi. Gerçekten de öyle. Hangimizin çocukluğunda bir robot hayali yoktu ki. Jetgiller’in robot hizmetçisi Rosie’den evimizde olsun istedik çoğumuz.

İsteklerimizin gerçeklere dönüşmesi için gereken şartlara bugün her zaman olduğundan daha da fazla yakınız. İnsanoğlu sadece son 2 yılda, insanlık tarihi boyunca ürettiği bilgiden daha çok bilgi üretti. Saniyede Google’da 50.000’den fazla sorgu yapılıyor. Buna şöyle bakalım. Her saniye insanlık 50.000 yeni şey öğreniyor. Bilginin bu kadar kolay ulaşılabilir olması kimisini tembelliğe iterken kimisine de yeni hayaller kurdurabiliyor.

Bugün rahatlıkla söylebiliriz ki; hayal edebildiğimiz sürece başarabiliriz. Zihinlerde nefretin yerini bilgi ve hayaller aldığı sürece medeniyet yolunda adımlar atabiliriz. Hayalimdeki Robot projesi de bu noktadan çıktı.
Proje gayet basit işliyor.

“Hayalindeki robotu anlatır mısın?” sorusuna çocuk cevap veriyor ve 30 saniye- 1 dakika civarında bir sürede hiçbir kısıtlama olmadan hayalindeki robotu anlatıyor. Projede çocuk bayramının ilk kabul edildiği yıl olan 1927’ye atfen 81 ilden 1927 farklı çocuğa ulaşmak amaçlanıyor. Videolar tamamlandığında sponsor görüşmeleri yapılarak 23 Nisan’da çekilişle dağıtılmak üzere kitap,robot seti gibi hediyeler dağıtımı planlanıyor.

Kısa süre içerisinde Tekirdağ’dan Mardin’e, Kastamonu’dan Mersin’e bir çok şehirden videolar geldi. Fakat halen eksik olan bir çok şehir var. Projeye katılmak isteyenler hayalimdekirobot.com Sende Gönder bölümünden videolarını gönderebiliyor.

Daha fazla göster

Trend Konular

Copyright © 2016-2017 Dijital Karga - Dijital Şakaya Gelmez!