Connect with us
SALT Galata'da, Zahirî Mekânda Arşiv Enstalasyonu

Zahirî Mekânda Arşiv Enstalasyonu 🙌

Zahirî Mekânda Arşiv enstalasyonu, tek bir kullanıcı tarafından etkileşimli olarak deneyimlenebilen üç boyutlu, bilgisayar üretimi bir ortam kuruyor. Bir sanal gerçeklik gözlüğü aracılığıyla bu ortama erişen kullanıcı, SALT Araştırma arşiv koleksiyonlarından 1.700.000’i geçkin belgenin t-SNE makine öğrenme algoritmasıyla görselleştirildiği bir veri uzayında yolculuğa çıkıyor. Refik Anadol’un 2017 tarihli enstalasyonu, sanatçının SALT davetiyle gerçekleştirdiği Arşiv Rüyası projesinin devamı olarak sunuluyor.

Anadol’un Google Artists and Machine Intelligence [Sanatçılar ve Makine Zekâsı] programıyla konuk sanatçı olarak çalıştığı dönemde kurguladığı enstalasyon, yakın gelecekteki araştırma imkânlarına bir öneri getiriyor. Kullanıcı, öncelikle bir veri tüneline ulaşıyor. Kısa bir süre sonra bu tünel, içinde gezinilebilecek, üç boyutlu bir t-SNE veri uzayına dönüşüyor. Karşısında iki boyutlu olarak beliren arşivden fizikî bir ortamdaki gibi yararlanabilen kullanıcı, belgeler arasında özgürce hareket edip seçtiklerini yakından inceleyebiliyor.

Sanat Kullanımları: Son Sergi kapsamındaki projelerden biri olan Arşiv Rüyası, SALT Galata’nın ardından geçen Eylül ayında, “Yapay Zekâ” temalı Ars Electronica Festivali 2017’de yer aldı. SALT Araştırma arşiv koleksiyonlarındaki her bir belgeyi özelliklerine göre makine zekâsıyla sınıflayan bu medya enstalasyonu, söz konusu zengin bilgi birikimini çeşitli açılardan değerlendirmeyi olanaklı kıldı; müdahale edilmediğinde “rüyaya dalarak” veriler arasındaki beklenmedik ilişkileri ortaya çıkardı.

Sanatçının 23 Aralık Cumartesi saat 14.00’te, SALT Galata’daki Atölye II-III’te yapacağı konuşma (Türkçe) herkesin katılımına açıktır.

Dijital Karga bir hayal ürünüdür. Kulağınızdan içeriye ilk girdiğinde beyin hücrelerine ulaşana kadar nasıl bir tarife ulaştıysa Dijital Karga odur. Ne bir eksik ne bir fazla. Dijital Karga’nın nasıl ifade edileceğinden çok ne demek istediği önemlidir.

Analytics Meetup: Dijital Pazarlamada Planlama

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

Markalar için sene başında yapılacak etkili bir dijital pazarlama planı, dönüşüm hedeflerine ulaşmada önemli bir rol oynuyor. Dijital pazarlama harcamalarının etkin planlaması ayrıca maliyetleri düşürmede ve rekabette öne geçmede de önemli bir kriter.

Analytics Akademi tarafından 10.’su düzenlenecek 2018 yılının ilk Analytics Meetup’ında , Türkiye’nin dijital pazarlama profesyonelleri dijital pazarlamada etkin planlamanın sırlarını paylaşacak.

Ücretsiz olarak sınırlı sayıda katılımcıya açık olarak düzenlenecek olan Analytics Meetup – Planning Analytics etkinliğinde, Çok Kanallı Pazarlama Planlaması ve Etkin Kanal Stratejileri” konusu ile Criteo firmasından Barış Çoşkungönül, “Yıllık Seo Bütçe Planlamasında Püf Noktalar” konusu ile SEOMonitor firmasından Yusuf Barutçu ve “Dönüşüm Optimizasyonu Planlama” konusu ile Hype firmasından Esad Tatlıpınar konuşmacı olarak yer alacak.

25 Ocak Perşembe günü saat 18:00’da Kworks Girişimcilik ve Araştırma Merkezi’nde gerçekleştirilecek ücretsiz etkinlikte katılımcıları etkinlik sponsorlarından sürpriz hediyeler beklediğini de hatırlatalım.

ANALYTICS MEETUP – Planning Analytics Etkinliğine ücretsiz olarak katılım sağlamak için aşağıdaki bağlantı üzerinden kayıt yaptırmanız gerekmektedir.

Tarih: 25 Ocak Perşembe 18:30 – 21:30

Yer: Kworks Girişimcilik ve Araştırma Merkezi

Kayıt: https://analyticsakademi.com/analytics-meetups/


Not: Sınırlı kontenjan sebebi ile kayıt olmak zorunludur.

Konu ve Konuşmacılar:

18:30 – 19:00 Networking

19:00 – 19:40 Çok Kanallı Pazarlama Planlaması ve Etkin Kanal Stratejileri – Criteo Turkey Sales Director | Barış Çoşkungönül

19:40 – 19:50 Ara

19:50 – 20:30 Yıllık SEO Bütçe Planlamasında Püf Noktalar – SEOMonitor Country Manager | Yusuf Barutçu

20:30 – 20:40 Ara

20:40 – 21:20 Dönüşüm Optimizasyonu Planlama –  Hype Conversion Optimization Expert | Esad Tatlıpınar

21:20 – 21:30 Kapanış

Daha fazla göster

Türk Telekom Günışığı Projesi

Yayınlanma

Tarih:

Türk Telekom Günışığı Projesi

Türk Telekom, İngiltere’nin önde gelen ödül ve değerlendirme kuruluşlarından Awards Intelligence tarafından 11 senedir düzenlenen Best Business Awards ödüllerinde Günışığı Projesi’yle “En İyi Sosyal Sorumluluk Projesi” ödülünün sahibi oldu. Kuruluşların 20 kategoride başvuru yaptığı ve uluslararası düzeyde prestij sahibi olan Best Business Awards’da başvurular, kendi alanında deneyimli jüri üyeleri tarafından, özellikle inovasyon ve başarı sonuçları göz önünde tutularak değerlendiriliyor.

Günışığı Projesi, görme kalıntısına sahip çocukların var olan ışık algılarını kullanarak nesneleri algılamalarını kolaylaştırmak ve hayatta karşılaştıkları zorlukları aşmalarını sağlamayı amaçlıyor.

Az gören çocukların var olan görme yeteneklerini geliştirebilecekleri ve Türkiye’nin her yerinden katılabilecekleri bir eğitim projesi. Türk Telekom, kendi Ar-Ge ekibiyle geliştirdiği Günışığı Oyunları mobil uygulamasını Google Play üzerinden tüm az gören çocukların hizmetine sundu. Bu uygulama sayesinde çocuklar görme yetilerini geliştirirken rakamları, okumayı ve yazmayı öğreniyorlar. Türk Telekom bu projeyle uluslararası düzeyde ses getiren Best Business Awards ödüllerinde En İyi Sosyal Sorumluluk Projesi ödülüne layık görüldü.

Daha fazla göster

Aksigorta Startup Challenge’ın Kazananı Vivoo Oldu

Yayınlanma

Tarih:

Aksigorta Startup Challenge’ın Kazananı Vivoo Oldu

Girişimciler, Aksigorta Startup Challenge’da bir araya geldi. Geleceğin sigortacılık deneyiminde fark yaratmak isteyen girişimcileri buluşturan Aksigorta Startup Challenge’ın birincisi biyoteknoloji tabanlı wellness uygulaması Vivoo, ikincisi güvenli sürüş desteği veren Drive Buddy, üçüncüsü sigorta çözümü Sigorta.io oldu.

Türkiye genelinde 50 girişimcinin başvurduğu ve ön elemenin ardından seçilen 10 girişimcinin fikirlerinin yarıştığı Startup Challenge, Aksigorta Genel Müdürlüğü’nde yapıldı. Yarışma birincisine Apple Macbook Pro, ikincisine Samsung Galaxy Note 8, üçüncüsüne ise Apple Watch hediye edildi. Ayrıca finale kalan 10 start up’a Hackquarters tarafından 3 aylık mentörlük ödülü verildi.

Startup Challenge açılış konuşmasını yapan Aksigorta Bilgi Teknolojileri ve Dijitalden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Metin Demirel, “İş stratejilerinden tutun da üretime kadar dünya bir değişim içinde. Kurumlar da ancak bu değişime ayak uydurarak başarıya ulaşabilecekler. Start up’lar yaşanan değişimin en önemli göstergesi olarak dikkat çekiyor. Dünyanın en büyük 5 şirketinin start up olarak garajda kurulması rastlantı değil. Start up’lar gelecekte iş gücünün ne olacağına referans oluyor. Biz de kurum kültürümüzde yer alan dijital dönüşümü, bir adım ileriye taşımak, yeni fikirlerle iş süreçlerimizi geliştirmek için start up’ları dinliyor ve birlikte iş geliştirmenin yollarını arıyoruz” dedi.

Aksigorta ve girişim hızlandırma şirketi Hackquarters iş birliğiyle düzenlenen Startup Challenge’da dijital sigortacılıkta geleceğin ürün, hizmet deneyimleri modellendi. Insurtech, Dijital Sağlık ve Yeni Teknolojiler alanında sigortacılık sektörünü dönüştürecek yenilikçi fikirler tartışıldı.

Daha fazla göster

2017 Bilgi Genç Sosyal Girişimci Ödülleri

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

7. kez düzenlenen Genç Sosyal Girişimci Ödülleri’ne ait tören İstanbul Bilgi Üniversitesi Santral Kampüsü’nde gerçekleşti. Ödülden önce finalistler 5 tam günlük (günde 12 saat) yoğun ve yatılı bir eğitim kampını tamamladı.

Türkiye’de Sosyal Girişimcilik adına verilen en yoğun eğitim programıydı. Eğitime, Sosyal İnovasyon Merkezi, KUSİF (Koç Üniversitesi), Impact Hub, Doğan Medya gibi firmalardan ve İstanbul Bilgi Üniversitesi’nin akademik kadrosundan eğitmenler katıldı. Medyadan finansa, liderlikten global çalışan sosyal girişimlere kadar pek çok konuda yoğun eğitimler düzenlendi.

Ödüller ile ilgili daha fazla bilgi paylaşalım, cevizlenin. 2017 yılı içerisinde düzenlenen Bilgi Genç Sosyal Girişimci Ödülleri’nin yedinci organizasyonunda toplam 120 başvuru alınmış. Bu başvurulardan 20 yarı finalist ve 10 finalist seçilmiş. Yarışmaya katılmak için yaş aralığının 18-29 olması şartı var.

Listede kim var derseniz, en çok dikkat çekeni bizim için, Biryudumkitap ile Alparslan Demir oldu.

Ödül Alan 10 Girişim – 2017

1. Demgoodcoffee – www.demgoodcoffee.com

2. Biryudumkitap – www.biryudumkitap.com

3. YÜZTAK

4. Sağlık Bahçesi

5. Anlatan Eller – www.youtube.com/pelinbaykan

6. Scode – www.scodeapp.com

7. Station Ear – www.stationear.com

8. Eylüller Dükkân

9. Sokakta Sanat Var – www.sokaktasanatvar.com

10. Önemsiyoruz – www.onemsiyoruz.org

Ödül: Finalist başı 3000 Dolar, toplam 10 finalist.

Daha fazla göster

Hacettepe Üniversitesi’nde “Bir Kişisel Gelişim Etkinliği”

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

31 Ekim – 1 Kasım 2017 tarihlerinde Hacettepe Üniversitesi Girişim ve Yatırım Topluluğu (HUGİYAT) tarafından organize edilen etkinliğin mottosu, “Bir Kişisel Gelişim Etkinliği”

GİYAT’ın bu yıl ikincisini düzenlediği ve UniMind olarak adlandırılan etkinliğin amacı, “kişisel gelişim” olarak adlandırılan ve hayat boyu devam etmesi gereken insanın bilgi ve yeteneklerini geliştirmesi sürecine dair bir farkındalık oluşturmaktır. Etkinliğin bir diğer amacı ise başta üniversite öğrencileri olmak üzere, bireylerin kariyer yolculuğundaki rekabette nasıl başarılı olacaklarına dair ipuçları vermek ve kişisel gelişimlerine katkı sağlamak şeklinde özetlenebilir.

Etkinlikte markalaşmanın önemi, dijital pazarlama, bireysel markalaşmada sosyal medyanın etkisi, CV hazırlama ve mülakat teknikleri, etkili konuşma ve sunum teknikleri, ikna, stres yönetimi gibi konularda alanında uzman isimler konuşma yapacak. Ayrıca katılımcılar etkinlik boyunca düzenlenecek olan çekilişlerde sürpriz hediyeler kazanabilecekler. EndlessAbroad ile 6 kişiye ücretsiz yurtdışı dil okulu ve IF PerformanceHall’den ücretsiz konser bileti gibi çekiliş fırsatlarını barındıran etkinliğe sadece Hacettepe Üniversitesi öğrencileri değil, etkinlik katılım formunu (bit.ly/unimind17) dolduran tüm üniversite öğrencileri katılabilecek.

Etkinliğin ilk günü yani 31 Ekim’de saat 13:15’te sahneye çıkacak olan Mürsel Ferhat Sağlam, “Dijital Pazarlama ve Markalaşma” başlığı altında bir konuşma yapacak. Sağlam’ın yapacağı konuşmanın odağında “bireysel markalaşmada dijital pazarlamanın ve sosyal medyanın önemi”, “markalaşmak niye önemli?” gibi detaylar yer almaktadır.

Etkinlik Detayları
Adres : Hacettepe Üniversitesi Beytepe Kampüsü İİBF Tuğrul Çubukçu Salonu
Tarih : 31 Ekim 2017 – 1 Kasım 2017
Saat : 11:30
Katılım Formu : bit.ly/unimaind17 (Hacettepe Üniversitesi öğrencisi olmayanlar dolduracak)

etkinlik afişi

Daha fazla göster

Kuş Bakışı Dijital Dünya Etkinliği Özet

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

Kuş Bakışı Dijital Dünya Etkinliği Özeti

Türkiye’de ilk defa bir Karga tarafından düzenlenen 🙂 Kuş Bakışı Dijital Dünya etkinliği Bilge Adam Girişim Ofisi‘nde gerçekleşti. Dijital/Marka temalı etkinlikte beyinden itibara, sosyal medyadan fütürizme kadar birçok konuyu ele aldık. Kargastik dünyanın izlerini taşıyan etkinlik öncesi yoğun bir talep yaşanırken, etkinlik süresince interaktif ve samimi bir iletişim kuruldu. Beş saat süren etkinlikte #kuşbakışıdijital ve #godijital etiketleri kullanıldı. Kuş bakışı dijital etkinliği sosyal medya üzerinden de sinerjisini yansıttı. Twitter’dan etiketlerle yapılan paylaşımlar etkinlik esnasında toplam 597.800 gösterim aldı.

Dijital Karga’nın yanında olan değerli konuşmacılar Prof.Uğur Batı, Funda Güleç Yalçın, Bülent Fidan ve Rüzgar Mira Okan’a teşekkürlerimizi bir kez daha sunmak isteriz. Bilgi dolu sunumlar, renkli katılımcılarla bir araya gelince yüksek enerjili bir ortam oluştu. #kuşbakışıdijital ve #godijital etiketlerinde yapılan paylaşımları inceleyebilirsiniz. #kuşbakışıdijital

Kuş Bakışı Dijital Dünya

Prof. Uğur Batı, İknanın Kusursuz Aracı: Beyin konuşması ile hem pazarlama hem yaşamda beynin etkileri ve etkilendikleri hakkında değerli bilgiler verdi. “Beynin amacı hayatta kalmaktır.” “Anda kalmak önemlidir, çünkü an harekettir.” “Sistem bizi doğumumuzdan itibaren mükemmel imajlara hazırlar.” “Dünyaya Instagram’dan bakacak olursak en mutlu ülkeyiz, Linkendin’den bakacak olursak en kariyerli ülkeyiz.”

Funda Güleç Yalçın, Hangi Sosyal Medya Sizin İçin Uygun? sunumunda sosyal medya iletişimi ile ilgili bilgiler ve ipuçları verdi. “Sosyal medyanın tetikleyici güçleri kadınlar Instagram’ı tercih ediyor.” “Gençler aile çevresi olduğunu düşündüğü için Facebook’dan kaçıyor.” “Twitter hızlı ve pratik olmayı gerektiriyor.” “Kendinizi marka gibi düşünün ve dijital dünyada kendinizi koruyun.”

Bülent Fidan, Fütüristler Olmadan Gelecekte Neler Olacak? Çizimler ile geçmişten günümüze insanlık tarihinin dönüşümünden bahsetti. “İnsan toprağında yaşadığı derebeyi (yönetici) kavramından çıkıp fabrikasında çalıştığı yöneticisi kavramı ile tanıştı.” “Bulut sistemleri ile hiçbir yere bağlı kalmak zorunda değiliz, 3D yazıcılar ile bireyler üretici olmaya başlayabilir tüm bunlarla devrim yaşıyoruz.” “Bu devrimde üretim ve tüketimi doğru yönetmek önemli.”

Rüzgar Mira Okan, Kişisel İtibar konuşmasında dijital ve kişisel iletişim üzerinden, itibar hakkında farklı bakış açıları getirdi. “İmaj sadece görüntüden ibaret değildir.” “Artık kişisel marka kurumsal itibarın temsilcisi oldu.” “Karakteriniz varsa stiliniz vardır.” “Dijital iletişimde mimiklerin yerini emojiler aldı.” “Network kişisel marka ve itibarımız için önemli ama fırsatçılığa dönüşmemesi gerekiyor.”

Gün sonunda değerli katılımcılar, kıymetli konuşmacılardan edindikleri bilgileri zihinlerine, pozitif enerjiyi ruhlarına cevizlerini ceplerine alarak Bilge Adam Girişim Ofisi’nden ayrıldılar. Katılanlara ve organizasyon destek veren Bilge Adam ve Haydar Özkömürcü’yü de teşekkürlerimizle

Ceviziniz bol olsun. Yeniden görüşmek üzere

Dijital Şakaya Gelmez

Daha fazla göster

Max’ın YouTube Star’ları Ödüllerini Aldı

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

Max’ın YouTube Star’ları Ödüllerini Aldı

Hem eğlenceli hem de öğretici içeriklerle çocukların gelişimlerine katkı sağlayan Max’ın YouTube işbirliğiyle gerçekleştirdiği Türkiye’nin ilk ve tek YouTube yarışması Max YouTube Star yarışmasının kazananları ödüllerine kavuştu. 150 binin üzerinde başvuru arasından seçilen 18 finalistin yarıştığı Max YouTube Star’da Türkiye’nin ilk YouTube Star’ı seçilen Yusuf Çakmakçı, birincilik ödülünü takım koçu Furkan Yaman’ın elinden aldı.

23 Eylül Cumartesi günü UNIQ Hall’de düzenlenen törende kendi takımlarının birinciliğini kazanan Cihan Ünal ve Berkant Nedkov’a da ödül verildi. Serhan Arslan’ın sunumuyla gerçekleşen Max Youtube Star Ödül Töreni’ninde çocukların mutluluğuna yarışmanın jüriliğini de üstlenen ünlü YouTuber’lar Ruhi Çenet, Buğra Kazancı ve Furkan Yaman da ortak oldu.

Türkiye’nin yeni Youtube Star’larına ise kariyerlerine devam edebilmeleri için kamera setleri hediye edildi. Türkiye’nin ilk YouTuber yarışması Max YouTube Star’a Türkiye’nin dört bir yanından 8-17 yaş grubu çocuklar katıldı.

Max YouTube Star’a 62 bini videolu olmak üzere toplam 151 bin başvuru yapıldı. Katılımcılardan finale kalmaya hak kazanan 18 ismin, ünlü YouTuber’lar Ruhi Çenet, Buğra Kazancı (Minecraft Evi) ve Furkan Yaman koçluğunda eğitim alarak çektiği videolar, dört hafta boyunca Aslan Max Tv YouTube kanalından yayınlandı. Yarışma süresince tüm Max YouTube Star videoları 18 milyonu aşkın kez izlendi.

Daha fazla göster

Kuş Bakışı Dijital Dünya #etkinlik

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

Kuş Bakışı Dijital Dünya #etkinlik

Dijital Karga ve Bilge Adam işbirliği ile düzenlenen “Kuş Bakışı Dijital Dünya” etkinliği siz değerli katılımcılarını bekliyor. 23 Eylül Cumartesi tarihinde Bilge Adam Girişim Ofisinde olacak bir birinden değerli 4 konuşmacının yer alacağı etkinlikte dijitale iletişime, insana dair pek çok konuda ufuk açan sohbetler gerçekleşecek.

50 kişilik sınırlı kontenjan, interaktif ve samimi bir ortam bekliyor bizleri. Heyecanlı ve mutluyuz. Kuş Bakışı Dijital Dünya etkiliği ile kargastik izler bırakmaya devam ediyoruz. Hadi bakalım cevizimiz bol olsun.

Ücretsiz kayıt için: Bilge Adam GO Kayıt

Kuş Bakışı Dijital Dünya #etkinlik

Daha fazla göster

Google Udacity Bursu Başvuruları

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

Google Udacity Bursu Başvuruları

Yenilikçi fikri olanların kendi uygulamalarını geliştirmelerine imkanı sağlayacak eğitim programı için Türkiye’den de 2500 kişiye burs verilecek. Google, Bertelsmann ve Udacity işbirliği ile sunulan eğitimler sayesinde aralarında Türkiye’nin de bulunduğu 36 ülkeden 75 bin kişi Android ve Web Geliştirici kurslarına katılma imkanına kavuşuyor.

Geçen yıl on bin kişilik Android geliştirici bursunun gördüğü yoğun ilgi üzerine 75 bin kişiye daha ücretsiz olarak sunulacak online uygulama geliştirme kurslarından yararlanmak için on dakika ayırarak başvuruda bulunmak yeterli. Konuyla ilgili olarak Google tarafından yapılan açıklama aşağıdaki gibidir.

“Macaristan’da yaşayan Ildiko Fekete, ailesiyle ilgilenebilmek için kariyerine ara vererek küçük bir kasabada yaşayan iki çocuk annesi bir edebiyat öğretmeni. Bu yılın başlarında başvurduğu Android geliştiri tamamladıktan sonra çevresel ayak izi programı Greenfeet’i geliştiren Ildiko şimdi de serbest olarak yazılım geliştirme işiyle ilgilenmeyi planlıyor.

Bugün Krakow’da düzenlenen Avrupa çapındaki en büyük uygulama geliştirici etkinliğimiz Google Developer Days – Europe, bu alandaki en yeni teknolojileri öğrenerek becerilerini geliştirmek isteyen Ildiko gibi burstan yararlanan 2000’i aşkın uygulama geliştiriciye ev sahipliği yapıyor.

Tüm bu yoğun ilgiye karşın giderek büyüyen dijital uçurum nedeniyle 2020 yılına gelindiğinde AB’de, Bilgi ve İletişim Teknolojileri alanında yarım milyon civarında istihdam açığı olacağı tahmin ediliyor.

Geçtiğimiz yıl Bertelsmann ve Udacity ile birlikte Ildiko gibi insanların amaçlarına ulaşabilmesini desteklemek için 10 bin Android geliştirici bursu sağladık. Bu kursların gördüğü ilgi gerçekten onur vericiydi. Şimdi de Bertelsmann ve Udacity ile birlikte 75 bin kişiye daha ücretsiz olan bu uygulama geliştirme kurslarından yararlanma imkanı sağlayacağımızı duyurmaktan büyük mutluluk duyuyoruz.

Hem yeni başlayan hem de mevcut programcılara yönelik Android ve Web geliştirme kurslarını kapsayan 60 bin kişilik burs için başvurular bugün itibariyle başlıyor.

Tümüyle online olarak sunulacak kurslar hakkında ayrıntılı bilgi almak ve başvuruda bulunmak için şu adresi ziyaret etmek yeterli: https://www.udacity.com/google-scholarships.

Bertelsmann tarafından bu yıl veri bilimi alanındaki yeni başlayan ve gelişkin düzeydeki öğrencilere yönelik olarak 15 bin kişilik ek bir burs daha sunulacak. Önümüzdeki haftalarda konuyla ilgili ayrıntılar ayrıca duyurulacak.

Bu girişimin, burstan yararlanacak öğrencilere revaçta olan gören becerileri kazandırarak yeni bir iş bulma ve kariyerlerini geliştirme konusunda katkı sağlayacağını umut ediyoruz.”

Yenilikçi fikri olanların kendi uygulamalarını geliştirmelerine imkanı sağlayacak eğitim programı için Türkiye’den de 2500 kişiye burs verilecek. Tamamen ücretsiz ve online olarak sunulan eğitim bursundan yararlanmak için 18 yaşını doldurmuş olmak ve on dakika ayırarak başvuruda bulunmak yeterli.

Bilgi ve başvuru için: https://www.udacity.com/google-scholarships linkini tıklayabilirsiniz.

Daha fazla göster

İlber Ortaylı Hepsiburada Facebook Sayfasında

Yayınlanma

Tarih:

Yazar:

İlber Ortaylı Hepsiburada Facebook Sayfasında

200 bini aşkın seçkisiyle Hepsiburada yazarlarla kitap söyleşilerini başlatıyor. Hepsiburada Facebook sayfasından canlı olarak yayınlanacak söyleşilerde ünlü isimler, kitapların yanı sıra edebiyat dünyasındaki ve kitap piyasasındaki son gelişmeleri de değerlendirecek. Söyleşilerin ilki İlber Ortaylı ile başlayacak.

11 Ağustos Cuma günü saat 15.00’da Hürriyet Dijital Yayın Bölümü Müdürü Sevin Turan’ın moderatörlüğünde Facebook hesabından canlı yayınlanacak programda İlber Ortaylı, izleyicilerin ve Sevin Turan’ın sorularını yanıtlayacak.

İlber Ortaylı’nın İmzalı Kitapları Hediye Edilecek

Hepsiburada Facebook sayfasından canlı yayınlanacak söyleşi esnasında izleyicilere sorulacak sorulara doğru yanıt verenler, İlber Ortaylı’nın Kronik Kitap ile yayınlanan imzalı kitaplarını kazanacak. Kazananlar, Hepsiburada Facebook sayfasından ilan edilecek.

Katalogundaki 200 bin ayrı kitap çeşidinden yılda ortalama 2 milyon adet kitabı kitapseverlerle buluşturan Hepsiburada, okuma listeleri de hazırlıyor. Haftalık olarak editörler tarafından oluşturulan listeler, güncel konulara ve döneme göre değişiyor. En yoğun ilgi gösterilen listeler en çok okunan kitap ve yazarların seçkilerinden oluşuyor. Ayrıca kadın ve erkeklerin tercih ettiği en çok okunan 10 kitabın birbirlerinden tamamen farklı olması ise dikkat çekiyor.

En çok edebi türdeki eserlerin satın alındığı kategoriye Anadolu şehirleri yoğun ilgi gösteriyor. En fazla kitabın satıldığı iller sıralamasında İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Kocaeli, Antalya gibi büyük illerin ardından Muğla, Manisa, Tekirdağ, Konya, Eskişehir ve Adana geliyor. 2016 yılına göre satışlarda %100 artış gerçekleşen kategorideki kitapların %90’nından fazlası “süper hızlı” teslimat seçeneğiyle tüm Türkiye’ye ulaştırılıyor.

Hepsiburada Facebook sayfasına https://www.facebook.com/Hepsiburada adresinden ulaşılabilir.

Güncellenme: Canlı Yayın videosu yukarıda olduğu gibi yazıya eklenmiştir.

Daha fazla göster

Trend Konular

Copyright © 2016-2017 Dijital Karga - Dijital Şakaya Gelmez!