Bunu yaparken o kadar fazla bilgi öğrendim ki. Bu artık benim mesleğim haline dönüştü. Kendi öğrendiklerimi anlatmak beni eğitmen yaparken, öğrendiklerimi uyguladığımda ise dijital pazarlama uzmanı oldum.
Siz gidiyor ve sizin işinize yaramayan tüm bilgileri dinliyorsunuz VE diyorsunuz ki ben bunu yapamam. Onlarda diyorki bak öğrettik yapamazsın gel bizimle çalış.
Şu an piyasada olan tüm kurumların, kişilerin ya da oluşumların hepsinin kendi ajansı var? Bu iş aslında bir reklam modeline dönüştü.
Doğal olarak çiğ köfteci gibi olan ajansların işine gelmedi bu durum. O yüzden biraz sıkıntıya düştü herkes. Şirketler konuya hakim değildi. Belki yine değil fakat artık kanmıyorlar. Bu neden böyle diye soru sorabiliyor artık.
Benimde ajansım var ve bu mümkün değil. Ben bütçesi olmayanlar kendisi yapsın istiyorum. Çünkü her iş için 30 kişi çalışmıyor. Büyük bir şirket için kampanya ya da yönetim yapmıyorsanız. 30 kişilik bir ajansla çalışmanıza gerek yok.
Burada kendileri denemeleri gerekiyor. İşin tamamı deneyip görmek. Nasıl oluyor görmek. Etkisini, etkileşimini ve geri bildirimi.
SEO Ajansı ile görüşüyorsunuz. Her şey onların elinde.
Sosyal medya ajansı ile görüşüyorsunuz. Battınız diyor 🙂
Yorum Yap