Dijital Karga

Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş

Marketing Holmes! Hakkında: Pazarlamanın Sherlock’u. Benim işim başkalarının bilmediğini bilmek! hi@marketingholmes.com
Bu sohbete gönderdiğiniz mesajlar ve yaptığınız aramalar artık uçtan uca şifrelemeyle korunmaktadır.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Gak!
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Selam Karga
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Vay vay vay 2 haftadır baker sokağı 221b’de yolunu gaklıyorum. Kırdığım cevizlerin haddi hesabı yoktur. Yine hangi dijital vakanın sırrını çözüyordun?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ahahah vaka biter mi sektörde 🙂
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Şu aralar Jeff Bezos’ la ilgili eski röportajlar çok ilgimi çekiyor, internete bakış açısının yıllar içindeki değişimi muazzam 🙂
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Kırılacak ceviz çok olsun ki kıralım değil mi?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Jeff Bezos’un ilk ofisi aklımdan çıkmıyor.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Sonra aklıma Gandhi’nin bir sözü geliyor.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Önce seni görmezden gelirler, sonra sana gülerler, sonra seninle dövüşürler ve sonra sen kazanırsın.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ahaha benim bir tweetimi andırıyor sanki ne dersin?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: 🙂
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Karga herkese aynı cümleleri kurmaz, cümleyi kurdurtana bakmalı.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Estağfurullah, ben izlerken, araştırırken keyif aldığım şeyleri paylaşıyorum, bir katkım oluyorsa takip edenlere ne mutlu 🙂
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Eminim ki oluyor, kalemine sağlık 😉
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Seni çok gaklıyorum herkese.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Kargastik bir röportaj yapalım mı?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Süper olur, başlayalım hadi.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Dijital Karga okuyucuları için kendinden bahsedilir misin? Seni senden dinleyelim gak!
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: En başta sanırım şunu söylemek gerekiyor, benim nihai amacım Türkiye’deki pazarlama ekosistemini geliştiriyor olabilmek.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Tüm çalışmalarımda buna hizmet ediyor, araştırmayı, izlemeyi, okumayı çok seven biriyim.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Pazarlama bugün detaylarda yatıyor biraz, ben de detaylara odaklanıyorum 🙂
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Yazmayı da çok seviyorsun, çok da derin yazıyorsun. Ona sonra değiniriz belki.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ekosistem değişime açık mı?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Değişimle gelişime.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Dijital dönüşümle birlikte markalar Türkiye’deki ekosistem de değişmeye başladı.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Bugün markalar eskiye nazaran değişime çok daha açıklar.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Markalar artık klasik pazarlama argümanlarıyla var olamayacaklarını, değişmek gerektiğini anladılar, Nokia örneği tüm markaların zihninde hala çok canlı.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Türkiye’de çok güzel gelişmeler oluyor, bunların büyük bir kısmı hasıraltı edildiği için görmüyoruz belki ama ben gelişimden memnunum.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Daha iyisi elbette olabilir ama fena da gitmiyoruz.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Kafasını kuma gömenin geride kalabileceğini hatta yok olabileceğini hepimiz kabul etmiş durumdayız?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Birçok şeyin gerisinde kalmış bir ülke olarak artık bu trende yerimizi almanın son çare olduğunu düşünenlerden misin?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ne yazık ki sanayi devrimlerinin hepsini teker teker kaçırmış bir ülkeyiz.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Bu durumda tabi bizi gelişmekte olan ülkeler klasmanına sokuyor.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Teknoloji artık o kadar hızlı gelişiyor ki mutlaka bir yerinden tutup trene atlamamız gerekiyor, yoksa başka bir şansımız daha olmayabilir.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ama ben yine optimist yaklaşıyorum, insan kaynağı olarak diğer ülkelerden hiçbir eksiğimizin olmadığını düşünüyorum, yeter ki kaynakları doğru kanalize edebilelim, girişimleri, markaları ve kurumları teşvik ve desteklerle motive edebilelim.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Son cümlen aslında reçetinin ta kendisi.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Peki trene yeni vagon çıkanlara ne diyorsun? Biz onlardan olabilecek miyiz ya da yeni bir tren bizden çıkar mı?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Mesela Amazon Go konusu hakkında ne düşünüyor Holmes sence bir fiyasko mu başarı mı?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Amazon Go teknolojinin son harikası, early adopter’ların yaratmış olduğu bir dalga var, herkes onu konuşuyor, herkes o deneyimi yaşamak istiyor, Amazon Go perakendede bir devrim, bu devrim ne kadar başarılı olur, dalgalar durulunca bir kez daha bakıp göreceğiz
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Teknolojiye çok açık bir ülkeyiz, akıllı telefon penetrasyonlarımız, bazı gelişmiş ülkelerin bile üzerinde, markalar daha cesur adımlar attıkça, ülkemizde benzer çalışmaları görmemiz pek tabi mümkün.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ancak mevcut konjonktür, piyasaların durgunluğu, ülke içindeki huzursuzluk derken markalar yere daha sağlam basmaya yönelik refleksler gösterebiliyor bu dönemlerde, ben orta vadede benzer çalışmaları bizim markalarımızda da göreceğimizi düşünüyorum.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Çok mu resmi oldu röportaj Karga ne dersin?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Haklısın Holmes, samimiyetin dozunu kaçıralım ama bu engin tecrübeni de okuyucularımız kaçırmasın , detaylarda boğulmadan detaylarına inmeye devam.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Yoksa gaklarım.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: 🙂
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Amazon Go konusu aslında uzun zamandır konuşulan bir konu, buna cesaret etmek Amazon’a mı nasip oldu?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Amazon 2017’de Ar-Ge’ye 16.1 milyar dolar ayıran, dünyanın Ar-Ge’ye en çok bütçeyi ayıran şirketi.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Yalnızca Amazon’un Ar-Ge yatırımı ülke olarak bizim Ar-Ge’ye yatırımımızdan çok daha fazla.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Hal böyle olunca, bu denli inovatif ürünlerin Amazon’dan çıkması bir tesadüf değil.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ar-Ge gerçekten önemli. Ama bizdeki Ar-Ge anlayışı çok farklı değil mi?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Devletten teşvik almak için Ar-Ge merkezleri oluşturuyor ve şirketin genel işlerini bile buna dahil edebiliyor firmalar.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Senelik 20 milyar dolar ayırsak fayda eder mi?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Röportajın başında konuştuğumuz noktayla aynı aslında, markalar inovatif olmadıkları, inovatif ürünler çıkaramadıkları sürece var olamayacaklarını anladılar, buna mecburlar artık.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Büyük balığın küçük balığı yediği dünyada değil hızlı olanın kazandığı bir dünyada yaşıyoruz artık.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Sürdürülebilirlik çok önemli, bu tarz taktiklerle ne kadar hayatta kalabilir ki markalar, değişmek, inovatif olmak zorundalar.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Umarız bu durum doğru yönde devam eder. Hız konusunda üzerimize yok.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Dijitalde araçlar ve ürünleri hızlı kullanım konusunda iyiyiz, üretim her türlü üretim bizi sürdürülebilirlikle birlikte bir yere getirecek.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Peki Türkiye & Dünya kıyası yaptığımızda pazarlamada ne durumdayız Holmes? Ahlanmalı mı yoksa gak guk mu yapmalı?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ben bulunduğumuz noktadan memnun değilim. Bugün henüz bir dünya markası çıkarabilmiş değiliz. Özellikle gelişmiş ülkelerde pazarlama noktasında yaşanan rönesans, aydınlanma dönemi bizde henüz yaşanmadı.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: İşte şimdi harika bir noktaya parmak bastın, dikkatle okuyorum.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ancak bir aydınlanma dönemi içerisine girdiğimizi düşünüyorum. Bugün markalarımız çok daha doğru stratejilerle hareket etmeye başladı, doğru marka konumlandırmaları, doğru kurgular, doğru stratejiler yavaş yavaş kabul görmeye başladı.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Pazarlama uzun vadede sonuç veren bir araç, ülkemizde ise beklentiler kısa vadede sonuç almaya yönelik, bu algı yavaş yavaş kırılıyor.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Artık bugün çok daha fazla marka, marka algısına yatırım yapıyor, kısa vadeli hedefler yerine orta ve uzun vadeli hedeflere odaklanıyor, bu çok doğru bir durum ve bu anlayış değişiminin yaşanması gerekiyor.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Markalaşma dedin, pazarlama dedin kargayı heyecanlandırdın ama uçmayacağım. Pazarlama uzun vadeli ve çok önemli bir gereklilik. Markalaşma kelimesiyle mi başlatıyoruz pazarlamadaki değişimi?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Kesinlikle.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Pazarlama her şeydir? Amerika ‘yı Amerika yapandır desem tüylerimi yolmazsın değil mi?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Bugün Amerikan ekonomisini ayakta tutan markalara baktığımızda, hepsinin markalaşmış dünyaca ünlü markalar olduğunu görmek mümkün.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Keza Güney Kore de öyle. Dünya markası çıkarma ülküsü noktasında devlet politikası ile hareket eden Güney Kore bugün Samsung’dan LG’ye Hyundai ’ya kadar birçok dünya markasına sahip.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: 1980’lerde Türkiye ile aşağı yukarı aynı gayri safi milli hasılaya sahip olan Güney Kore bugün bizim çok daha ötemizde ve bunu büyük oranda çıkardıkları markalarla başardılar.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Onlar markalaşmayı bir devlet politikası olarak görüp, gerekli tüm destek ve teşvikleri buna göre şekillendirdiler. Bugün Samsung’un geldiği nokta hepimizin malumu.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: O zaman bu örneklerden yola çıkarak doğru yolda olduğumuzu anlamak çok da zor değil.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Yolumuz uzun ama yolda ne yapacağımızı artık öğrendik değil mi ?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Pazarlamada dinamikler çok hızlı değişiyor, bugün hayatımızın merkezinde yer alan sosyal medyanın bile 10 yıllık mazisi var, o yüzden yolda öğreniyoruz demek daha doğru.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: İşte burada çok önemli bir sorum var markalaşma diyoruz, bu artık hepimizin bildiğini ya da bildiğimizi sandığımız bir kavram. Nasıl fark yaratmalı?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Sonuçta herkes markalaşmanın öneminin farkında.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Pazarlamayı burada nasıl kullanmalıyız?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Benim inandığım ve her isimde referans aldığım nokta içgörü.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Bugünün tüketicisi anlaşılmak istiyor, onların dertlerini, kederlerini, hayata bakış açılarını paylaşan markalar istiyor. Onların sorunlarını çözen, hayatlarını daha yaşanabilir kılan markalar istiyor.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Bunun da yolu içgörüden geçiyor. Kalın plaza camlarının ardından stratejiler üretmek yerine pazara inip, tüketiciye dokunmak, onların dertlerini, sıkıntılarını, hayata bakış açılarını gözlemlemek ve buna yönelik çözümler üretmek gerekiyor. Ana mesele tam olarak bu.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Sahaya inip arada milli sporumuzu da yapmalı değil mi?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Plaza kafasına meteor mu düştü sanki 😉
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ahaha 🙂
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Benimle aynı dili konuşmadan bana neyi pazarlıyorsunuz diyor mu insanlar gerçekten?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Yoksa davranışlar mı bunu gösteriyor?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Kesinlikle diyor. Amerika’da tüketicilerin yarısından fazlası mesela markaların siyasi görüşlerinin olmasını dahi istiyorlar.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Tüketiciyle aynı dili konuşmak çok önemli.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Kanalların ve markaların çeşitlenmesiyle birlikte bugün tüketicilerin bir markadan vazgeçmesi için onlarca alternatif var.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Markalar bu noktada attıkları her adımı terzi titizliğiyle analiz etmek zorunda, müşterilerini anlamak kendilerini onlara göre konumlandırmak zorunda.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Yoksa var olma noktasında büyük sıkıntılar çekebilirler, bkz: Nokia.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Varlığını teknolojiye armağan etti Nokia. 3310 olmasa ne yapardık 🙂
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Peki kitle içinde farklı düşüncelere sahip bireyler de yok mu? Hepsini aynı paydada buluşturmak nasıl bir yetenektir? Yoksa tonu bölgeye, cinsiyete, yaşa vs göre değişen mi olmalı?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Stratejiyi nasıl konumlandırmalı? Açıkcası buraya varmak istiyorum.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Elbette değişmeli. Ana bir çatı oluşturduktan sonra hedef kitleyi segmente ederek iletişim yapmak çok önemli.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Herkese aynı iletişimi yapmak doğru bir yaklaşım değil. Her segmentin beklentileri birbirinden çok farklı, önemli olan doğru çatıyı kurup, doğru iletişimleri yapıyor olabilmek. Doğru iletişimin yolu da doğru içgörüden geçiyor.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Makrodan mikroya doğru gidiyoruz Holmes. Segmentasyon, başarılı markaların çok iyi yaptığı işlerden birisi.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Bize bir sır vermek ister misin bununla ilgili?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Yine insana dokunuyor olabilmek çok önemli bu noktada. Plaza camlarının ardından görünenle pazardaki dinamikler birbirinden çok farklı olabiliyor.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Segmentasyon kadar önemli.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ahaha görmemiştim bunu, güzelmiş 🙂
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Sınırları kaldırıyoruz, sınırları zorluyoruz.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Marketing dünyasında Holmes olmak nasıl bir duygu? Bu dünyaya kuş bakışı bakmak isteyenlere pencere açalım.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ben çok keyif alıyorum açıkcası.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Gördüklerimi, deneyimlediklerimi anlatıyor, paylaşıyor olmak müthiş keyifli. Umarım takipçilerim de keyif alıyorlardır 🙂
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Beynini dolaba kaldırmayıp onu kullananların çok sevebileceği bir iş değil mi?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: İşimiz değil tutkumuz 😉
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Pazarlama müthiş keyifli bir alan. İnsanların kalbine dokunuyor olabilmek müthiş bir duygu.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ben işimi oldukça keyif alarak yapıyorum, pazarlama bu alanı gerçekten sevenler icin cidden bir tutku 🙂
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ortaya başarılı çalışmalar çıktıkça daha da keyifleniyorsundur. Şahsen ben yükseklere kadar uçuyorum, sonra tekrar aşağı iniyorum cevizleri toplamak için.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: İletişim, Pazarlama, Reklam, Sosyal Medya ve dahası Dijital standardize edilebilir alanlar mı? Bu konu hakkındaki derin bilgi ve tecrübelerinden yararlanmak isterim.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Standardize etmek biraz zor aslında.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Pazarlama yaratıcılıkla beslenen bir alan.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Yaratıcılığı sürdürülebilir bir hale getirdiğin an zaten marka olarak lovemark a dönüşüyorsun.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Sanki uçmaya benziyor, anlar gibiyim. Rüzgar hep aynı hızla ve aynı yönden esmiyor.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Dikgak dikgak can alıcı anahtar bir kelime daha. Lovemark ❣
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Lovemark çok önemli, IKEA ve Nike bunun en önemli örneklerinden.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: O yolda ilerleyen markalarımız var mı peki?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Henüz yolun çok başındayız ama.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Mavi ve Türk Hava Yolları bence bu konuda ülkemizde öncü konumdalar.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: THY soruyu sorarken aklıma gelmişti ama nedense Mavi gelmedi.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Holmes, pazarlamacı en çok neyi sever?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ne olursa iyi ki yapmışım ya da iyi ki yapmışız dersin?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Değişim.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Beni benden aldın, gak!
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Kanatlarım var ruhumda..
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Benim adıma tüketicinin kalbine dokunabilmek çok önemli, insanların hayatlarını kolaylaştırdığımı gördükçe çok daha rahat uyuyorum açıkcası.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Eski pazarlamacı anlayışı şu cümlelerle çöp olmuş durumda. Umarım anlarlar.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Yoksa kafalarına kafalarına ceviz atsam yardım eder misin?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ehehe 🙂
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Pazarlama bir kültür, eskinin üzerine inşaa edilerek bugüne geldi, haklarını yemeyelim 🙂
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Beni de cevizleyebilirsin ceviz beyne iyi gelir zihni güçlendirir .
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Hızlı sorulara geçmeden önce kalemine sağlık muazzam yazıların var.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Neden var olduğumu ben biliyorum.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Bol bol ceviz yemek, cevizlemek ve kargastik hareketler yapmak için. Engellerim yok.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: İnsanların var mı?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ben çok seviyorum yazmayı, içimi döküyorum bir anlamda 🙂
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Yok yok bence 🙂
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: 🙂
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Hazır hissediyorsan hızlı sorulara geçiyorum. Kemerlerini sıkı bağla ?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Hadi başlayalım.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Kitap tavsiyelerini alabilir miyim?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: (Holmes yazmakta birazcık gecikince -2dk- 🙂 Az kala Watsonu arıyordum.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Pürüzlü mükemmellik.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: En sevdiğin kelime?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: İçgörü.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: En sevdiğin şehir bir yerli bir yabancı?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Prag ve İstanbul.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Prag’ı çok duyar oldum, İstanbul’u bilmeyenimiz yok 😉
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: En sevdiğin marka? Bir yerli bir yabancı..
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Hmm, çok sevdiğim yerli bir marka yok sanırım, yabancı Apple.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Thy’yi de mi çok sevmiyorsun :/
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Sosyal medyayı günlük ne kadar süre kullanıyorsun?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Sosyal medya hayatımın sürekli içinde, gündemi ve gelişmeleri oradan takip ediyorum, Facebook ’a iki günde bir girerken, Twitter’a on dakikada bir göz atarım.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Gidecek çok yolumuz var, yerli markalara duygusal yaklaşamıyorum, hataları görebilmek için rasyonel bakmak gerek.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ortalama olarak 13 dakikada bir telefonumuza baktığımız düşünülürse, ortalamayı şaşırtmıyorsun.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Tavsiye mobil uygulaman?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: 9GAG, her gün mutlaka bir göz atarım, oradaki kültür bambaşka, takip etmek çok keyifli.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: 😀 Steve Jobs mı Mark Zuckerberg mi Elon Musk mı?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Steve Jobs, tam bir pazarlama dehası, 2007’de hayata geçirilen pazarlama stratejilerinin 1998’de kurgulandığını görünce (bir konferansta anlatır) başka bir isim olamaz 🙂
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Bana James Cameron’ı hatırlatıyor bu tabir, onu da çok severim.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: WhatsApp Röportajı’nı nasıl buldun?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ben çok keyif aldım, dijital olarak yapılması ayrı bir keyif kattı tabi 🙂
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Biz de çok keyif aldık?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Kargada konuk yazar olmak ister misin?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Elbette 🙂
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ooo karga bunu beğendi 🙂
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Röportaj yapılmasını önerdiğin isimleri alalım.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Hepsiyle yaptın zaten Karga 🙂
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: 🙂
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Necip Murat, stajyer..
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Başka ?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Uğur Batı’yı okumak isterim aslında.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Röportaj yaptınız ve kaçırmadıysam eğer.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Onunla da yapmıştık.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: E süper o zaman 🙂
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Tamamdır ?
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Okuyucularımızın ufkunu açabiliriz umarım.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ben teşekkür ederim, çok keyifliydi.
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Ben olacağına inanıyorum 🙂
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: Görüşmek üzere
Marketing Holmes! WhatsApp Röportajı #kargayakonuş: 🙂

Dijital Karga

Dijital Karga bir hayal ürünüdür. Kulağınızdan içeriye ilk girdiğinde beyin hücrelerine ulaşana kadar nasıl bir tarife ulaştıysa Dijital Karga odur. Ne bir eksik ne bir fazla. Dijital Karga’nın nasıl ifade edileceğinden çok ne demek istediği önemlidir.

Yorum Yap

Gridlove

Mail Bülten Aboneliği

Kargadan Öneriler Ve Yeni İçerikler için Abone Ol!

Hakkımızda

Dijital Karga, iletişimin dört işlemden oluştuğuna inanıyor; çıkarcı değil çarpıcı, bölen değil toplayan bir dil yaratmayı amaçlıyor. Devamı